BigJackW Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 Kan noen gi meg noen tips om hvordan jeg kan sikre meg MOT lekarsjer av vannavkjøling? Lenke til kommentar
Islanbadsj Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 Du kan kjøre det utenfor kabinettet i 24timer før du legger det i kabinettet. Sjekkejevnlig etter lekasjer, og gå over koplinger. Lenke til kommentar
BigJackW Skrevet 17. april 2005 Forfatter Del Skrevet 17. april 2005 Når man skruer fast cpu-blokken kan, bør man skrue fast litt etter litt på hver skru sånn at d blir sittende skikkelig slik at den ikke sprekker? Lenke til kommentar
Islanbadsj Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 (endret) Har ikke vannkjøling selv, men tror det høres best ut. Endret 17. april 2005 av X-tremeOverclocker Lenke til kommentar
klikko Skrevet 23. april 2005 Del Skrevet 23. april 2005 beste rådet jeg kan gi deg bruk hue ditt Lenke til kommentar
andesam Skrevet 23. april 2005 Del Skrevet 23. april 2005 Du kommer langt med sunn fornuft ja. Hvis du bare monterer det ordentlig så skal det veldig mye til for at det begynner å lekke. Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 23. april 2005 Del Skrevet 23. april 2005 Test kjølinga en stund utenom kabinettet før du setter den inn i pc'n. Hvis slangene ikke sitter veldig godt på niplene så bruk klemmer! Ellers, som andre har sagt her, bruk sunn fornuft. Lenke til kommentar
John Deere Skrevet 23. april 2005 Del Skrevet 23. april 2005 Jeg hadde problemer med litt smålekasjer fra vannkjløingsettet mitt. De ble heldigvis opptaget under testrunden. Siden snappet jeg opp et tips her på forumet om å bruke et meget tynt lag med vaselin på nipplene. Etter jeg innførte det har jeg ikke opplevd lekasje på noen punkter. Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 23. april 2005 Del Skrevet 23. april 2005 tror jeg testet systemet uten vann de 2-3 første gangene jeg tuklet med vann. Nå tester jeg det aldri systemet.. men så bruker jeg heller ikke "jalla" produkter av dårlig sammenskrudd plexi og dårlige slanger ala microplex kvalitet. MEN, er man usikker, så test systemet for all del... Lenke til kommentar
Upsaker Skrevet 24. april 2005 Del Skrevet 24. april 2005 hvis du skrur det sammen riktig, så er det nok TT sitt problem om det lekker Lenke til kommentar
Itw Skrevet 30. april 2005 Del Skrevet 30. april 2005 Og huske og kappe slangene rett av, og ikke sånn att de blir skråskjert... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå