daABBA Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 Hei to ting: psu og lcd kontra crt psu først: Det er ca ingen pc'er som bruker jamt meir ca100 -150 og meir enn 200-250 peak. Du treng ikkje over 400w. 350 -400w er nok ( ca dobbelt av det du _må_ ha er akkurat passe, og 400w er ca same pris som 350w ) lcd har etterslep (plagsomhetsgraden varierer frå augene som ser), men tar liiht mykje mindre plass og er mykje betre på feks tekst, då bildet faktisk står stille, i motsetning til crt som flimrer litt. lcd kan leveres med tre forskjellige panel med forskjellige styrker svakheiter -viss ein vil spelle litt, bør ein satse på lcdskjem med TN -panel. Meir om slikt finn du her: Skjermanbefalinger Ein god lcd-skjerm er mykje dyrare enn ein god crt-skjerm, som også er meir "allround". Men har ein penga nok til ein god skjerm(bør prioriteres), ville eg satse på lcd Håpar dette var litt informativt Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 Min LCD har 25ms (blir regnet som mye) Men jeg ser ikke noe forskjell når jeg spiller ifra LCD og CRT. får jo LG skjerm til 1900 med 12 ms da Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 Min LCD har 25ms (blir regnet som mye) Men jeg ser ikke noe forskjell når jeg spiller ifra LCD og CRT. får jo LG skjerm til 1900 med 12 ms da ?? Mine øyne ser ikke forskjell alikevell Lenke til kommentar
Playmofetish Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 Noen korte tanker: Du får mange gode og billige LCD-skjermer i dag som i mine øyne ikke har noe som helst problem med etterslep. Kingston HyperX 2-2-2-5-1 er "overkill", da f.eks Corsair Value er en del billigere, og forskjellen ikke vil være merkbar. NorthQ 400W har kun 15A på 12v. Fortron Source 400W Special Edition tror jeg er et smartere valg. Eizo L550 er til Ukens tilbud hos Komplett nå, du kan lese brukererfaringer på Komplett, og lese test av den her på Hardware, under Tester. hds hadde et veldig fint oppsett som skulle gi mye for pengene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå