Gainwardseifer Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 Hei For noen dager siden stoppa Strømforsyningens vifte å snurre, så jeg slo av PC'n for å se om noe var i veien/noe som stoppa den. Fant igenting så jeg slo den på igjen. Vifta snurra ikke men med en liten "pusH" så funka den. Men under oppstart så stoppa PC'n, og det stod "Cpu Is not working or has been changed" (noe i den duren). So jeg gikk i "Soft Menue" (tror jeg det heter) Gikk på power eller CPU power, et eller annet med strøm iallefall, satte den på standard/default, starta PC'n, alt funket nå, MEN! Alle spillene lagger, hakker og fryser! D: Jeg har Intell Prescott 3.0 GHz 1024 mb ram ATi Radeon 9800 Pro 128mb Abit-7 Hovedkort Har alt oppdatert, directX, og Drivere. Bare for å merke, før dette skjedde, hakka/lagga INGENTING. Takker for de svarene jeg får, er jeg heldig vet dere hva det er Gainward. Lenke til kommentar
Gainwardseifer Skrevet 17. april 2005 Forfatter Del Skrevet 17. april 2005 Ingen tips ? v.v Lenke til kommentar
Laserlasse Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 Strømforsyningsviften, og ikke CPU viften? Sto maskinen på lenge uten avkjøling? Og jeg tror du heller burde prøvd å legge melding i hardware forumet, ikke gamer. Lenke til kommentar
Gainwardseifer Skrevet 17. april 2005 Forfatter Del Skrevet 17. april 2005 (endret) CPU vifta funker den, alt funker D: men fremdelse problemer Endret 17. april 2005 av Gainwardseifer Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 Jeg hadde noken lunde samme problemet, dog uten den beskjeden, men maskinen funka ikke fint, pluss at vifta i strømforsyninga stoppa enkelte ganger, noen som resulterte i at jeg måtte "pushe" den i gang igjen (somregel med et velsatt slag over forsyninga). Hva jeg fant ut var at vifta var gåen (i strømforsyninga) så jeg målte hvor stor den var, gikk til et reprasjons verksted tilknyttet Expert, fikk en ny vifte, og monterte. Nå funker det perfekt. Lenke til kommentar
Gainwardseifer Skrevet 18. april 2005 Forfatter Del Skrevet 18. april 2005 Så det kan atlså være strøm forsyningen? Greit, skal se om komplett eller noen som helst kan fikse det for meg:) Andre tips her`om hva det kan være? Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 19. april 2005 Del Skrevet 19. april 2005 Jeg flytter denne tråden til "PC-en fungerer ikke, og jeg aner ikke hvorfor" hvor den hører hjemme. Der kan man kanskje få flere svar... Geir Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå