Alazar Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 Heisann. Skulle se en DVD-film i dag på min datamaskin som er utstyrt med innebygget DVD-spiller. Jeg satt i filmen, men ingenting skjedde. Jeg sjekket "Min Datamaskin", klikket DVD-stasjons-ikonet (E:), men fikk bare feilmeldingen "Sett inn en disk i stasjon E:/". Prøvde med andre filmer, fikk samme resultatet. Da jeg prøvde å sette i en CD-ROM derimot, funket den utmerket. Noen som aner hva som kan være galt? Jeg har sett filmer mange ganger før på spilleren. Spilleren er en JLMS XJ-HD166S, hvis jeg ikke tar helt feil. Men ikke nok med, merkelig nok skjedde det samme på min DVD-brenner. Skulle brenne noen filer ut på en 4,7 GB for litt siden, og brenneren ville ikke lese CDen i det hele tatt i likhet med min DVD/CD-ROM-leser. Har prøvd flere forskjellige DVD-R og DVD+R-merker, men til ingen nytte. HP DVD Writer 300n heter den visstnok. Noen som kan hjelpe? Er min PC blitt Anti-DVD? (Vet ikke om dette er postet i riktig delforum, flytt hvis det trengs). Lenke til kommentar
Alazar Skrevet 23. april 2005 Forfatter Del Skrevet 23. april 2005 Ingen som vet? Skal se film i morgen så det hadde vært greit om jeg hadde fått løst problemet innen da. Lenke til kommentar
SonOfBodom Skrevet 23. april 2005 Del Skrevet 23. april 2005 Hadde det samme problemet...Det endte med at jeg måtte installere Windows på nytt! Lenke til kommentar
Alazar Skrevet 23. april 2005 Forfatter Del Skrevet 23. april 2005 Huff, ikke bra. Reinstallering av Windows pleier som regel å løse det meste, men så desperat er jeg ikke... Det må vel gå ann å fikse det på en annen måte? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå