amin1710 Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 På Netshop.no kan man allerede bestille en vinice men de får dem ikke før 3/5. Her er en link http://netshop.no/aspx/produkter.aspx?l=2&...=30&g1=5&g2=268 Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 Gammelt nytt, flere har annonsert dem til først i neste mnd. Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 Jeg visste det ikke. Håper på noen fine scorer med disse prosessorene. Tror jeg satser på å kjøpe en slik selv. Lenke til kommentar
Zimon Skrevet 18. april 2005 Del Skrevet 18. april 2005 Noen som har oversikt over hva forskjellene mellom Venice og Winchester er og hva som er nytt på Venice? Lenke til kommentar
Furyfax Skrevet 18. april 2005 Del Skrevet 18. april 2005 Noen som har oversikt over hva forskjellene mellom Venice og Winchester er og hva som er nytt på Venice? Herregud, har du prøvd søke før du spør ? Lenke til kommentar
Furyfax Skrevet 18. april 2005 Del Skrevet 18. april 2005 Ok, for å ikke være totalt drittsekk: -SSE3 instruksjons støtte -bedre minnekontroller -bedre OC potensiale antageligvis Out of the box så er det vell bare 1-2% ytelseøkning. Men det ser ut som venice klokker bedre og derfor er det mer "lønnsomt" å gå for venice Lenke til kommentar
Zimon Skrevet 18. april 2005 Del Skrevet 18. april 2005 Takker for info. Joda, prøvde å finne litt info først, men sikkert jeg som var "idiot" på søkingen. hehe + stresser mye på jobben om dagen, så hadde ikke tid å lete alt for lenge. Takker i allefall. Lenke til kommentar
nerd-light Skrevet 19. april 2005 Del Skrevet 19. april 2005 hmmm den er ikke på prisguiden ennå da, den kommer vel ikke på prisguiden før butikkene har fått den på lager eller ? Lenke til kommentar
jococsity Skrevet 19. april 2005 Del Skrevet 19. april 2005 Psdata har nå bekreftet prosessoren på lager 20.5.2005! Bare 1 mnd. igjen da Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 19. april 2005 Del Skrevet 19. april 2005 1695,- for den 3200+ saken. Det er som om jeg får den kastet etter meg! Lenke til kommentar
cynosure Skrevet 19. april 2005 Del Skrevet 19. april 2005 venter og på den 3200+ venice Lenke til kommentar
MMORE2001 Skrevet 19. april 2005 Del Skrevet 19. april 2005 God sjangs for at det blir en venice på meg ja, men eg må se ka prisen blir på dual-coren til amd først! Lenke til kommentar
Orbo Skrevet 19. april 2005 Del Skrevet 19. april 2005 God sjangs for at det blir en venice på meg ja, men eg må se ka prisen blir på dual-coren til amd først! Den er ikke planlagt lansert får i tredje kvartal da.. Men jeg sakl nok ikke ha meg ny PC før det jeg heller. Blir sikkelig spennende Lenke til kommentar
HKS Skrevet 19. april 2005 Del Skrevet 19. april 2005 God sjangs for at det blir en venice på meg ja, men eg må se ka prisen blir på dual-coren til amd først! Den er ikke planlagt lansert får i tredje kvartal da.. Men jeg sakl nok ikke ha meg ny PC før det jeg heller. Blir sikkelig spennende Etter hva jeg har hørt så kommer dual-core AMD for desktop (Toledo) i slutten av juni... Jeg kommer nok til å vente på Toledo... Lenke til kommentar
Orbo Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 Raptor' date='20/04/2005 : 00:11'] God sjangs for at det blir en venice på meg ja, men eg må se ka prisen blir på dual-coren til amd først! Den er ikke planlagt lansert får i tredje kvartal da.. Men jeg sakl nok ikke ha meg ny PC før det jeg heller. Blir sikkelig spennende Etter hva jeg har hørt så kommer dual-core AMD for desktop (Toledo) i slutten av juni... Jeg kommer nok til å vente på Toledo... Hmm, stemmer det Er vist ikke helt oppdatert jeg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå