EskildO Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 Kan vell anbefale noe heavy til deg da. Lamb Of God Black Label Society Chimaira Machine Head As I Lay Dying Trivium Meshuggah Opeth Pantera The Haunted Strapping Young Lad Lenke til kommentar
Ṱormod Skrevet 18. april 2005 Del Skrevet 18. april 2005 Led Zeppelin. Punktum. Utropstegn, utropstegn. Vet noen om Led Zeppelin-albumene (IV o.l) har blitt digital remastered slik at vokalen kommer tydligere frem og at alt blir mye tydligere og klarere? Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 18. april 2005 Del Skrevet 18. april 2005 Kom ut remastra i '94, om vokalen høres bedre husker jeg ikke Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 18. april 2005 Del Skrevet 18. april 2005 Eg har remasters av III og IV, men har ikkje dei gamle versjonane, så om vokalen er mykje bedre veit eg ikkje. Remastra er dei ihvertfall. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 18. april 2005 Del Skrevet 18. april 2005 Stonegard Genialt fengende band! Enig! Flotte saker, TLZ. Men ta heller litt skikkelig punk! Masse trøkk, iallefall. -Charta 77 -Dia Psalma -Strebers -Rancid -Refused -Venerea (Liker mye av det som er nevnt her, bare så det er sagt, men prøver å skape litt avveksling..) Lenke til kommentar
FrenChie Skrevet 18. april 2005 Del Skrevet 18. april 2005 (endret) Stonegard Genialt fengende band! Genialt band Forslag til trådstarter: Anthrax Endret 18. april 2005 av FrenChie Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 18. april 2005 Del Skrevet 18. april 2005 (endret) System Of A Down "Toxicity" Alice In Chains "Dirt" King's X "Dogman" Quicksand "Slip" Endret 18. april 2005 av Nisje Olm Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 18. april 2005 Del Skrevet 18. april 2005 Vet noen om Led Zeppelin-albumene (IV o.l) har blitt digital remastered slik at vokalen kommer tydligere frem og at alt blir mye tydligere og klarere? Ja, og ja. Remastrene du finner overalt (bl. annet Platekompaniet) i dag er strrrrålende. Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 18. april 2005 Del Skrevet 18. april 2005 System Of A Down "Toxicity" Støttes, til de grader. Lenke til kommentar
Lungemannen Skrevet 18. april 2005 Del Skrevet 18. april 2005 King's X "Dogman" ^2 Utrolig bra album! Lenke til kommentar
Skateee Skrevet 18. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2005 (endret) System of A down Stonegard og Pain of salvation falt i smak! genialt! Men har Stonegard noen flere album en arrows? Endret 18. mai 2005 av Skateee Lenke til kommentar
The_evil_blue_toad Skrevet 18. mai 2005 Del Skrevet 18. mai 2005 Med tanke på de bandene du har både nirvana og metallica på listen vil jeg anbefale Guns n' roses om du ikke har hørt noe særlig på det før. Sweet child o' mine og dont cry er ikke godkjent om de er de eneste. Vet ikke helt hvorfor, men jeg tenker alltid nirvana/metallica/guns n' roses, det faller meg bare inn (i tilfelle noen lurte) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå