Gå til innhold

Dyrere 17" LCD i nær fremtid?

FuLu

Anbefalte innlegg

Leita egentlig etter lesestoff på LCD skjermer, om det er noe nytt som dukker opp. Men så stussa jeg over par nyheter på Toms Hardware:

- den "dårlige": Prices for 17-inch panels may rise in May

- den gode: Efficient manufacturing cuts LCD production cost in half

Ble litt bekymret om prisene skulle gå opp igjen, siden det er omtrent i sommer jeg hadde tenkt å kjøpe ny skjerm (og masse annet).

Men det ser jo ellers lyst ut for prisutviklingen i det lengre løp da ;) Men hjelper ikke meg så mye, når jeg vil ha det _nå_ og ikke i 2008 :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hmm, og hvorfor jeg ikke la merke til digitimes linken i bunnen er et under i seg selv. 5-10$ økning var ikke akkurat mye :blush:

Men jau, virker som etterspørsel etter 17" er ganske mettet og at 19" er det som kanskje vil falle mer i pris fordi etterspørselen her er mindre forhold til hva som produserers eller er på lager?

Men leste nettopp Shortages of LCD panel materials could mean higher LCD prices. Ser ut som det gjelder alle LCD skjermer fra 10" og oppover.

Sikkert ikke noe jeg bør bekymre meg over, bare litt morsomt å lese om tilstanden i LCD markedet og hvordan prisene utvikler seg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...