Zipp0 Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 Som topicen sier, så skal jeg bygge et kabinett. Men skal ikke bygge noe vanlig kabinett. Vil ha noe spessielt, noe som ingen andre har. Jeg er åpen for forslag og matrialet har ikke noe å si. f.eks. en tegneserie figur, et merke, et symbol. egentlig... hva som helst Lenke til kommentar
sigen Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 Ser du heter Zipp0, så hvorfor ikke lage en Zippo-lighter? Det hadde vært konge! Prøve å få til flamme/noe flammelignende i toppen? Lenke til kommentar
Islanbadsj Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 Synes ikke dette var en veldig dum idè, ha en rød katode i toppen og hengsler slik at du kan løfte opp lokket. Lenke til kommentar
sigen Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 Jeg tenkte mer på sånn som jeg kanskje skal på mitt: Sette orasje (elle røde/gule) tøystykker e.l. over noen 120mm vifter i toppen, eventuelt sette noen LED`s/katoder under, for å få den rette glow`en Har sitt dette før (i en lampebutikk) og det ble rått! Lenke til kommentar
Islanbadsj Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 (endret) Har sett slike lamper jeg også, mye bedre og kulere idè, 2*120mm deltavifter under, da flyr nok tøystkkene. Endret 17. april 2005 av X-tremeOverclocker Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 (endret) Innlegg slettet. Endret 19. september 2008 av xD^^ Lenke til kommentar
sigen Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 Var noe lignende jeg har sett X-tremeOverclocker, bare roligere, men det hadde jo passet best med Delta-vifter ja, helt enig der Lenke til kommentar
Vågebu Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 Og når han åpner lokket slår viftene seg på, når han lukker lokket slår de seg av. Lenke til kommentar
sigen Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 (endret) Burde ikke være så vanskelig å lage til det Vågebu, blir netsen det samme som en viftestyring det Men hva sier trådstrater til forslaget? Det er jo bare mitt som har blitt diskutert til nå EDIT: Leif Endret 17. april 2005 av sigen Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 Fine idèer her og Vågebu sin idè kan gjennomføres ved hjelp av en slik en: http://www.biltema.no/index.asp Lenke til kommentar
Zipp0 Skrevet 17. april 2005 Forfatter Del Skrevet 17. april 2005 Synes disse forslagene er helt rå har god tid, har planer for tg06 det med lighter hadde vært ganske fett, eneste minuset er egentli at den blir kanskje firkantet. men skal så absolutt tenke på det takk for forslaget, håper det kommer enda flere Lenke til kommentar
Zipp0 Skrevet 17. april 2005 Forfatter Del Skrevet 17. april 2005 Og når han åpner lokket slår viftene seg på, når han lukker lokket slår de seg av. dette er et bra forslag, som faktisk er veldig lett å igjenomføre Lenke til kommentar
Zipp0 Skrevet 17. april 2005 Forfatter Del Skrevet 17. april 2005 Fine idèer her og Vågebu sin idè kan gjennomføres ved hjelp av en slik en: http://www.biltema.no/index.asp Ordne liken det er en link til biltema.no, hjelper ikke mye Lenke til kommentar
Zipp0 Skrevet 17. april 2005 Forfatter Del Skrevet 17. april 2005 Når det gjelder flammen som skal komme opp om dette blir igjenomført, så kjøper jeg nok ei lykt som allerede har dette, men bytter ut lyset med dioder Det som er litt komisk, er at kabinettet i såfall kommertil å bli en vannavkjølt Zippo lighter Lenke til kommentar
Zipp0 Skrevet 17. april 2005 Forfatter Del Skrevet 17. april 2005 Ble mange innlegg på rad her nå. men jeg lurer på om noen kan skaffe meg et bilde av den første (orginale) Zippo lighteren, jeg vil ikke lage en av de nye. Lenke til kommentar
Vågebu Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 Du kan jo fylle gass på tanken da Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 http://www.biltema.no/products/product.asp...1&iItemId=76539 Der har du den riktige linken.. Gikk litt kjapt istad! Åja, som Vågebu sier: Fyll gass på tanken å fyr løs! Morsomt, hehehe.. Men en flamme kan du lage med en helt vanlig vifte, krepp papir (Eller noe lignende) og røde og gule dioder..! Har blitt gjort før.. Lenke til kommentar
Islanbadsj Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 På zippo sine hjemmesider kan du trykke på "Facts & Trivia", der ser du bilde av den første Zippo lighteren, ser_ikke_ veldig spennendes ut for å si det slik... Lenke til kommentar
sigen Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 Vannkjølt Zippo hadde egentlig vært stiligt tror jeg Men er enig med X-tremeOverclocker, den første så litt_for_kjedelig ut Lenke til kommentar
Killerquo Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 Hvis du kjører den nye stilen helt standard...uten masse extra så blir det dritstilig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå