Gå til innhold

Kabinett bygging. trenger forslag

Anbefalte innlegg

Som topicen sier, så skal jeg bygge et kabinett. Men skal ikke bygge noe vanlig kabinett. Vil ha noe spessielt, noe som ingen andre har. Jeg er åpen for forslag og matrialet har ikke noe å si.

f.eks. en tegneserie figur, et merke, et symbol. egentlig... hva som helst :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg tenkte mer på sånn som jeg kanskje skal på mitt: Sette orasje (elle røde/gule) tøystykker e.l. over noen 120mm vifter i toppen, eventuelt sette noen LED`s/katoder under, for å få den rette glow`en ;) Har sitt dette før (i en lampebutikk) og det ble rått! :thumbup:

Lenke til kommentar

Burde ikke være så vanskelig å lage til det Vågebu, blir netsen det samme som en viftestyring det ;) Men hva sier trådstrater til forslaget? Det er jo bare mitt som har blitt diskutert til nå :blush:

EDIT: Leif

Endret av sigen
Lenke til kommentar

Synes disse forslagene er helt rå :D har god tid, har planer for tg06 ;)

det med lighter hadde vært ganske fett, eneste minuset er egentli at den blir kanskje firkantet.

men skal så absolutt tenke på det ;) takk for forslaget, håper det kommer enda flere :D

Lenke til kommentar

Når det gjelder flammen som skal komme opp om dette blir igjenomført, så kjøper jeg nok ei lykt som allerede har dette, men bytter ut lyset med dioder :)

Det som er litt komisk, er at kabinettet i såfall kommertil å bli en vannavkjølt Zippo lighter :whistle:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...