*F* Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 (endret) er det noen som vet om en Skin editor tim MSN massenger 7.0? legg tilll link nedenfor Endret 17. april 2005 av Dj_Evelen Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 Hva tenker du på med Skin editor? Btw, Smilyes er ikke kult.... Lenke til kommentar
TaZ Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 Annet om hardware..Neppe Prøv · Programvare <--------- Du finner linken til venstre for denne posten Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 (endret) Dette er vel feilpostet. Har ingen ting med hardware å gjøre. Og alt for heavy bruk av smilies også... les netikkete-reglene og retningslinjene så slipper du at trådene dine blir stengt EDIT: slått på målstreken av to andre som skulle si ca det samme... EDIT2: Velkommen til forumet foresten. EDIT3: Ble bedre med litt færre smilies ja. Endret 17. april 2005 av L4r5 Lenke til kommentar
*F* Skrevet 17. april 2005 Forfatter Del Skrevet 17. april 2005 når jeg sier skin editor tenker jeg på en editor som jeg kan bruke til og lage MSN skin Lenke til kommentar
Gordon Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 (endret) Faen å svette stavgomlere dere som henger her på Forumet er... annenhver tråd jeg leser på så er det noen som klager over at "denne passer ikke her, skulle vært der og der og... " GET A LIFE... Jævla stygge svette homo nerder. *Advarsel utdelt* Endret 17. april 2005 av ^Th0mas^ Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 (endret) Faen å svette stavgomlere dere som henger her på Forumet er... annenhver tråd jeg leser på så er det noen som klager over at "denne passer ikke her, skulle vært der og der og... " GET A LIFE... Jævla stygge svette homo nerder. Kanskje hvis folk hadde vært litt flinkere med å sjekke HVOR de skulle poste så hadde vi sluppet å si det hele tiden. Har du tenkt på det? En av grunnene til at jeg "kjeftet" er at jeg så at Dj_Evelen var ganske ny på forumet så jeg tenkte jeg kunne hjelpe ham med å unngå å få kjeft og stengte tråder fra moderatorene. EDIT: J***a møkka space-tast som ikke fungerer!!! Endret 17. april 2005 av L4r5 Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 (endret) Faen å svette stavgomlere dere som henger her på Forumet er... annenhver tråd jeg leser på så er det noen som klager over at "denne passer ikke her, skulle vært der og der og... " GET A LIFE... Jævla stygge svette homo nerder. Du skjønner kansje ikke at det blir ryddigere og lettere å finne frem hvis trådene er på riktig del av forumet? Du mener vel at vi kan kjøre på rødt lys og på beggesidene av veien også du? Tilbake til trådstarters spørsmål; Jeg gjorde en to-tre kjappe søk på Google, og jeg finner ingenting om noe Skin Editor for MSN Messenger 7.0. Endret 17. april 2005 av BeFs Lenke til kommentar
Homme Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 (endret) Faen å svette stavgomlere dere som henger her på Forumet er... annenhver tråd jeg leser på så er det noen som klager over at "denne passer ikke her, skulle vært der og der og... " GET A LIFE... Jævla stygge svette homo nerder. | | | v Endret 17. april 2005 av kolleckio Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 Flyttes fra "Annet om hardware" Lenke til kommentar
*F* Skrevet 17. april 2005 Forfatter Del Skrevet 17. april 2005 hvor flyttes den til? Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 Forum -> Programvare -> Programvare Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå