BigJackW Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 Kan noen ambefale en god vannavkjøling til en pc med AMD Athlon XP 3200+ (Socket A). PC`en brukes til spilling. Lenke til kommentar
Low Skrevet 25. april 2005 Del Skrevet 25. april 2005 JA men det kommer ann på tre ting som må besvares først 1. Hvor mye penger vil du bruke 2. hvordan/hvor stort chassis har du ? 3. Hvordan harware har du nå ? Lenke til kommentar
Low Skrevet 25. april 2005 Del Skrevet 25. april 2005 og, stille gående eller hefteig kjøling. NB. med harware mente jeg 3d kort ;P Lenke til kommentar
Adversary Skrevet 25. april 2005 Del Skrevet 25. april 2005 Har ikke vannavkjølt pc selv men jeg har hørt at TT-bigwater yter bra for pengene Jeg har og sett at det er litt feil i desse. Lenke til kommentar
olejohan Skrevet 25. april 2005 Del Skrevet 25. april 2005 Viss du bygger sjølv på Microplex får du velge sjølv, men er tidkrevende og du må passe på størelser på nippler og slanger, og ikkje minst : huske og kjøpe alt! Ole-Johan Lenke til kommentar
BigJackW Skrevet 26. april 2005 Forfatter Del Skrevet 26. april 2005 JA men det kommer ann på tre ting som må besvares først 1. Hvor mye penger vil du bruke 2. hvordan/hvor stort chassis har du ? 3. Hvordan harware har du nå ? 1. Jeg vil bruke fra ca.1000,- > ca.1500,- 2. Viss du ser i signaturen min finner du vilket kabinett jeg har da finner du ut også størrelesn. (Trykk på linken) TT Tsunami Hviss du ser i min profil finner du ut hvilket hardware jeg har; ThermalTake Tsunami kabinett Western Digital Caviar 200GB MSI KT6-LSR (Socket A) AMD Athlon Xp 3200+ Shappire Radeon 9600XT Atlantis 128MB Benq DVDR+RW Crucial 512MB RAM PC3200 Spire Whisper Rock IV CPU-kjøler (Socket A) Lenke til kommentar
:Francis: Skrevet 28. april 2005 Del Skrevet 28. april 2005 Du får et TT Bigwater sett for 575Kr hos psdata men jeg ville noke spart litt til for å så kjøpe et *sikkelig* sett ala dette --> http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=123969&cks=PRL Francis Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå