Thomas_sh Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 Hei! Hadde problemer med at cpu var ganske varm og fikk beskjed om at jeg måtte bruke kjølepasta, då jeg kjøpte en med 95%sølv i seg...Men det som skjer er at cpu ble faktisk 3-4 grader varmere!! hva er feilen Lenke til kommentar
PumpAction Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 Kan du forklare hvordan og hvor mye pasta du tok på? Hva hadde du før, hvilken cpu og hvilken kjøler. Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 tipper du brukte halve/hele tuben? Lenke til kommentar
Thomas_sh Skrevet 17. april 2005 Forfatter Del Skrevet 17. april 2005 brukte guiden fra overklokking.no på hvordan jeg skulle gjøre det..Smørte på et løctynt lag med pasta...Vet ikke helt hvordan kjøler det er, men tror det er en lignende som denne https://prisguiden.no/vis_produkt.p...roduct_id=19880 , men at den har en 80mm vifte på seg og ikke i kopper, men aluminium.... har en 3.4GHz intel pentiim 4 Lenke til kommentar
Jar-jar Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 Hva var temp før bytte av goop ? Hva er temp nå ? Har kjøler kontakt med hele cpuen ? Lenke til kommentar
Thomas_sh Skrevet 17. april 2005 Forfatter Del Skrevet 17. april 2005 Den var mellom 55-60, nå er den 58-65... Jeg er litt usikker på om hele kjøleren er i kontakt med cpuen, fordi at kjøleren blir ikke så varm nå som den var før, men jeg får ikke festet den på noe annet vis enn hva jeg har gjort........tror jeg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå