Hw.no fan Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 (endret) Topic forklarer vel greit hva jeg lurer på. Tenker f.eks slik at hvis jeg har musikk på Xboxen kan jeg få tilgang til den på pcen uten å bruke FTP. Endret 17. april 2005 av Hw.no fan Lenke til kommentar
Hw.no fan Skrevet 18. april 2005 Forfatter Del Skrevet 18. april 2005 Ingen ideer? *Bump* Lenke til kommentar
PulZ Skrevet 18. april 2005 Del Skrevet 18. april 2005 Da er du avhenging av å bruke et program med som har samba støtte, pr dags dato er vel dette relativt få. Er vel et dashboard som har samba støtte uten at jeg skal si for sikkert, men husker ikke hvilket. Lenke til kommentar
PapaDon Skrevet 18. april 2005 Del Skrevet 18. april 2005 XMC har sambastøtte, skulle gjerne vist hvordan man fikk det til å funke jeg og:) Lenke til kommentar
Iminzilion Skrevet 18. april 2005 Del Skrevet 18. april 2005 eneste jeg kommer på akkurat nå er å installere linux på xboxen Lenke til kommentar
derezzed Skrevet 25. april 2005 Del Skrevet 25. april 2005 (endret) SMB Shares med Xbox Media Center... Se om det hjelper... EDIT: Sorry, dette går andre veien... Altså hente filer fra PC-en til Xboxen. Endret 25. april 2005 av Aleksander Lenke til kommentar
roolf Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 Det går helt fint å sette opp xboxen slik at den kommer opp under mine nettverkssteder. Jeg har gjort det med en tutorial fra xbox-scene.com (tror det står under en eller annen network guide). Det er lenge siden, så jeg husker ikke i farten hvordan jeg gjorde det. Sjekker når jeg er hjemme. Forresten så benyttes likevel ftp protokollen med denne metoden for å få tilgang til xboxen, men du kan klippe/lime mv i utforsker. Jeg tviler på om dette gjør at mediafiler kan kjøres direkte fra xbox harddisk og på PC, men kan sjekke dette også. Lenke til kommentar
PapaDon Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 fant det, får prøve når jeg kommer hjem. her er guiden Lenke til kommentar
roolf Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 Jepp det var den guiden som Pellepirat linket til jeg brukte. Lenke til kommentar
sablabra Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 Jeg fikk det ikke til å funke jeg ... Jeg gjorde som det sto der, men når jeg skal skrive inn det her: ftp://xbox:<pass>@<xbox ip>:21 , så kom dette vinduet opp: "The folder you entered does not appear to be valid. Please choose another". Jeg skrev inn det her: ftp://xbox:<xbox>@<192.168.0.100>:21 . Det bør vel være riktig?? (passordet og ip-adressen er riktig) Jeg prøvde det her også: ftp://xbox:[email protected]:21 , men det samme skjer igjen. Noen tips til hvordan jeg kan få det til å funke? FTP funker som vanlig... Lenke til kommentar
roolf Skrevet 28. april 2005 Del Skrevet 28. april 2005 Det siste ser riktig ut, dvs: ftp://xbox@xbox:192.168.0.100:21 . Det skal ikke være med slike > . Er Ip adressen til xboxen riktig? Husk at om du har endret xboxens IP adresse må du reboote for at xboxen skal oppdate den. Du har vel ikke endret passordet til xboxen? Sjekk også at du ikke har endret porten fra 21 til noe annet på xboxen. Jeg hadde også noen problemer når jeg satte opp min xbox. Mener å huske at jeg måtte slå på xboxen først, så PCen og deretter sette opp nettverket i utforsker. Du kan jo prøve det også. Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 28. april 2005 Del Skrevet 28. april 2005 (endret) Jeg gjorde det der i går, og det funket med en gang...... men det skal være uten disse <> tegnene Problemet mitt nå, er at jeg får access denied, når jeg skal inn på pc`n fra boxen Endret 28. april 2005 av weedman Lenke til kommentar
sablabra Skrevet 28. april 2005 Del Skrevet 28. april 2005 Skaff deg SDK =) Du gidder ikke forklare litt nærmere da... Lenke til kommentar
sablabra Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 (endret) hmm... fikk det til med XBMC som dashboard. Men jeg kan ikke se på en film feks. da fra xboxen. Den ber meg om å laste den ned. Er det mulig å få til slik at jeg kan åpne filer fra xboxen, som feks. se på en film? EDIT: Jeg prøvde å overføre en .avi fil på 700mb over, men det går enormt tregt. Det står at det er over 1 t og 30 min igjen ... Noen idèer til hvordan jeg kan få det til å gå raskere? Andre veien gikk kjemperaskt, altså å kopiere fra xboxen til pcen. Endret 23. mai 2005 av sablabra Lenke til kommentar
sablabra Skrevet 28. mai 2005 Del Skrevet 28. mai 2005 Jeg prøvde å overføre en .avi fil på 700mb over, men det går enormt tregt. Det står at det er over 1 t og 30 min igjen ... Noen idèer til hvordan jeg kan få det til å gå raskere? Andre veien gikk kjemperaskt, altså å kopiere fra xboxen til pcen. Bumper meg selv litt jeg Lenke til kommentar
RayBay Skrevet 28. mai 2005 Del Skrevet 28. mai 2005 (endret) Bruke et ftp pragram til å koble seg til med, så går det fort Endret 28. mai 2005 av RayBay Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå