Obi von Knobi Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 Noen som vet om de kommer til Norge en gang i fremtiden? 9001412[/snapback] Håper jeg hvertfall. Noen som evt. vet når og hvor? (sikkert Oslo) Mein teil Mein hertz brennt Sensucht Keine lust Du hast Lenke til kommentar
Fanta4free Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 hørte mye på rammstein før har alle dver og cder av de fav sanger wo bist do men herz brennt mutter do risd so gut 98 halleluja Lenke til kommentar
Der Kommissar Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 hørte mye på rammstein før har alle dver og cder av de fav sanger wo bist do men herz brennt mutter do risd so gut 98 halleluja 9039755[/snapback] Er da ikke noe forskjell mellom '95-versjonen og '98-versionen, annet enn musikkvideoen Lenke til kommentar
Chad Thundercock Skrevet 13. juli 2007 Del Skrevet 13. juli 2007 Hørte nettopp Amerika og må si meg meget imponert av den syke riffen midt i sangen Lenke til kommentar
Radiant Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 (endret) Mine favoritt sanger Heirate mich!!! Mein Herz brennt Rammstein Sehnsucht Tier Ich will Eifersucht Asche Zu Asche Sonne Halleluja Du Riechst So Gut Du hast Engel Amerika Live aus Berlin er den beste live DVDen mener jeg Endret 9. desember 2007 av Radiant Lenke til kommentar
olejo123 Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 Mine Favoritter: Heirate Mich Wo Bist Du Rammstein Rosenrot Laicheit Dalai Lama Bück Dich Helden (Feat.Apocalyptica) Kokain Rein Raus Völkerball mener jeg er best Lenke til kommentar
Zardoz Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 (endret) Rammstein har flere inspirasjonskilder, deriblant Laibach. Vil anbefale dette bandet til de som liker Rammstein. Laibach var tidlig i sin karriere industrial metal-orientert, men de siste 15 årene gått mer mot industrial electronica. Vil også minne om den norske metal-gruppa Rammsund som spiller Rammstein-låter oversatt til nynorsk Endret 20. desember 2007 av Zardoz Lenke til kommentar
edge Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 Hørte MYE på Rammstein før. Favoritter er vel alt fra Harzeleid, en del fra Mutter. Reise Reise og Rosenrot var store nedturer. Men fortsatt et knallbra band! Og om Rammsund; tekstene deres er ikke veldig nøyaktige, er de det da? Lenke til kommentar
dagr0z Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 Jeg liker Rammstein. Har ikke hørt alt av dem, men det er mye bra. Topp tre favorittsanger: 1. Asche zu asche 2. Ich Will 3. Engel Andre favoritter: Ohne Dich Mutter Du Hast Feuer Frei Du Riechst So Gut Herzeleid Rammstein Sonne og Amerika, så klart. Lenke til kommentar
H09I6AN Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Er nyskjerrig på lyricsene til sangen "Hitler".. Har funnet dem på tysk, men jeg undrer meg på om noen av dere vet hvor jeg kan finne den oversatt til engelsk/norsk. Ja, jeg er klar over at det ikke er Rammstein som synger, men det er da melodien dems.. Lenke til kommentar
umorsom Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Og om Rammsund; tekstene deres er ikke veldig nøyaktige, er de det da? Temmelig nøyaktige, jo. Langt mer nøyaktige enn Rammsteins egne engelske oversettelser. Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Er nyskjerrig på lyricsene til sangen "Hitler"..Har funnet dem på tysk, men jeg undrer meg på om noen av dere vet hvor jeg kan finne den oversatt til engelsk/norsk. Ja, jeg er klar over at det ikke er Rammstein som synger, men det er da melodien dems.. Jeg føler jeg blir litt irritert når folk kødder med Rammstein og lager nazi-versjoner av låtene. Ignorante jævler! Ikke retta mot deg "TheIdanator" Lenke til kommentar
H09I6AN Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Hihi Syntes den er tøff jeg Men vi er alle forskjellige.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå