Jan Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 Rammstein lager fet musikk. Liker veldig godt, Keine lust og Ohne dich. Liker Reise Reise albumet mye bedre enn de forrige, mer rock og mindre techno på dette. Jeg hater techno! Nå er jeg ikke kongen over Rammstein, men techno? Mener du elektroniske effekter? Lenke til kommentar
ka1ser Skrevet 14. mai 2005 Del Skrevet 14. mai 2005 Mange som mener Rammstein ikke er metall pga de elektroniske innslagene, men i Rammstein har de vært en naturlig del av lydbildet. Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 14. mai 2005 Del Skrevet 14. mai 2005 Mine favoritter: - Du riechst so gut - Engel - Mutter - Sonne - Das modell (Kraftwerk Cover) - Der Meister - Eifersucht - Tier Lenke til kommentar
Olum Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 Fant ikke no Rammstein diskusjonstråd noe sted i forumet her så jeg tenkte jeg kunne opprette den. Rammstein er et tysk industri-metalband. De har holdt på siden 1994 og de samme og har gitt ut 6 studioalbum. De er også kjente for sine live-opptredener som de er blandt de beste i verden på. Diskuter og still spørsmål her. Lenke til kommentar
Deceiver Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 Noen som vet om de kommer til Norge en gang i fremtiden? Lenke til kommentar
Olum Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 Trur de kommer neste år i forbindelse med et nytt album. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 Fant ikke no Rammstein diskusjonstråd noe sted i forumet her 9001390[/snapback] ...men det gjorde jeg To tråder er slått sammen. Jeg liker Mutter-albumet best. Lenke til kommentar
BakerHansen Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 Yndlings sangene kommer vel sprett rundt fra forskjellig albumer for det kan bli litt for ensformig å bare høre på et album siden det ofte har mye likt i seg. Favorittene sånn som det er i dag er slik: 1. Herzeleid ( Spesielt live ) 2. Amour 3. Mein Teil Lenke til kommentar
Olum Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 Fant ikke no Rammstein diskusjonstråd noe sted i forumet her 9001390[/snapback] ...men det gjorde jeg To tråder er slått sammen. Jeg liker Mutter-albumet best. 9002628[/snapback] Cun fant den han ^^ Det er bra om vi får litt liv i denna tråden igjen. Lenke til kommentar
Chad Thundercock Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 (endret) Rammstein er et utrolig testosteronfylt og intenst band og har desidert de mest banebrytende, facinerende og råe sceneopptredelsene noen gang sendt på fjernsyn. Herzeleid og Sehnsucht, deres først og andre album er uten tvil deres beste verk. Låter som Der meister, Seemann , Rammstein, Tier og selvsagt Sehnsucht viser oss hvor begavet gruppa er til å skrive aktuelle tekster gjennomsyret av metaforiske tilnærminger, kynisk humor og indirekte kritikk, og selvsagt eksplosiv og absurd underholdning. Jeg synes de ikke tilfredstiller tilstrekkelig i det nye albumet, Rosenrot som har mistet mye av gruppas varemerke. Benzin trekker dog albumet noe opp. Forøvrig burde Mein teil sjekkes ut. En utrolig god tekst. Endret 4. juli 2007 av dicktator Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 Rammstein har forandret litt på musikken... ikke det veldig aggresive harde til littt variert. De har gode låter både fra album nummer 1 og fra det siste. Noen av mine yndlingssanger er: Seemann, Sehnsucht, Wo bist du, Sonne og Keine Lust. Det blir ikke konserter i år, men mye tyder på at de drar ut på ny i 2008 og det ville vært rart hvis ikke Skandinavia hadde blitt besøkt, men jeg drar uansett om jeg må til Tyskland for å se dem. Lenke til kommentar
Freddemor Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 Jeg liker alle albumene deres svært godt, men jeg synes reise reise er det beste av dem alle. Og da Rosenrot kom ut ble jeg litt skuffa, for det var liksom ikke det jeg forventet. Mann gegen mann og wo bist du er sangene jeg liker best fra det albumet, og det er det. Synes det er litt vanskelig å velge yndlingssanger, men i tilfeldig rekkefølge må det være, Du riechst so gut, Moskau, Adios, Engel, Morgenstern, og Klavier (og Das model). Men jeg har hørt noen løse rykter om at de har kommet sammen for å lage et nytt album, noen som vet om det stemmer? Det hadde vært sinnsykt fett! Drar de på turnè i 2008 kommer jeg! Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 Men jeg har hørt noen løse rykter om at de har kommet sammen for å lage et nytt album, noen som vet om det stemmer? Det hadde vært sinnsykt fett! Drar de på turnè i 2008 kommer jeg! 9010328[/snapback] After more than a year break the band has returned in good spirits – the gentlemen have started writing new songs! Unfortunately, due to the current album production, RAMMSTEIN will not play any shows this year.We are excited to find out what news there are to tell in the near future! Lenke til kommentar
Freddemor Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 DET er fett det! Da har jeg to ønsker: nr 1: at skiva skal være verdt å vente på slik at den ligner litt mer på det jeg vil kalle det "gamle" rammstein. Og nr 2: at de kommer til Oslo på turnè i 2008! Lenke til kommentar
Der Kommissar Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 (endret) Rammstein er et utrolig testosteronfylt og intenst band og har desidert de mest banebrytende, facinerende og råe sceneopptredelsene noen gang sendt på fjernsyn. Herzeleid og Sehnsucht, deres først og andre album er uten tvil deres beste verk. Låter som Der meister, Seemann , Rammstein, Tier og selvsagt Sehnsucht viser oss hvor begavet gruppa er til å skrive aktuelle tekster gjennomsyret av metaforiske tilnærminger, kynisk humor og indirekte kritikk, og selvsagt eksplosiv og absurd underholdning. Jeg synes de ikke tilfredstiller tilstrekkelig i det nye albumet, Rosenrot som har mistet mye av gruppas varemerke. Benzin trekker dog albumet noe opp. Forøvrig burde Mein teil sjekkes ut. En utrolig god tekst. 9004586[/snapback] Er veldig enig i det du sier, selv om jeg er litt mer fan av Mutter og Reise Reise (albumene), som i mine ører er mindre industriell. Herzeleid kommer på en god tredjeplass, med mye knallåter som blandt annet godbiten Du riechst so gut, som forøvrig har en dritfet musikkvideo ('98-versionen selvfølgelig ). Synes også Rosenrot ble en bommert, spesielt med den dørgende kjedelige Spring. Mann Gegen Mann, Rosenrot og Hilf Mir (spess den siste) er godbiter i Rammstein-stil - låtene bygger seg opp, gir deg en smakebit på refrenget, flater ut og slår til med pomp og prakt Endret 5. juli 2007 av Der Kommissar Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 (endret) min favoritt er Ich Will.. RÅ låt!! Endret 5. juli 2007 av Simkin Lenke til kommentar
Schafferer Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 Jeg synes bare de gamle platene er kule. Untatt et par sanger på de nye platene. Rosenrot falt ikke i smak i det heltatt. har forsåvidt alle platene + en dvd og bok ^^, Lenke til kommentar
Eldritch Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 Jeg synes bare de gamle platene er kule. Untatt et par sanger på de nye platene. +1 Jeg liker Rammstein opp til og med Mutter. Etter de anla et mer organisk lydbilde syns jeg de ble et mye kjedeligere (og dårligere) band. For mye metal, for lite synth. Lenke til kommentar
Chad Thundercock Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 Er veldig enig i det du sier, selv om jeg er litt mer fan av Mutter og Reise Reise (albumene), som i mine ører er mindre industriell. Herzeleid kommer på en god tredjeplass, med mye knallåter som blandt annet godbiten Du riechst so gut, som forøvrig har en dritfet musikkvideo ('98-versionen selvfølgelig ). Synes også Rosenrot ble en bommert, spesielt med den dørgende kjedelige Spring. Mann Gegen Mann, Rosenrot og Hilf Mir (spess den siste) er godbiter i Rammstein-stil - låtene bygger seg opp, gir deg en smakebit på refrenget, flater ut og slår til med pomp og prakt 9011592[/snapback] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå