Acrid Skrevet 18. april 2005 Del Skrevet 18. april 2005 Noen som har funnet sider der de oversetter tekstene til engelsk eller norsk? http://herzeleid.com/ Lenke til kommentar
Jihadinmymind Skrevet 18. april 2005 Forfatter Del Skrevet 18. april 2005 Noen som har funnet sider der de oversetter tekstene til engelsk eller norsk? http://herzeleid.com/ Takker så mye, fikk et helt nytt syn på bandet etter å ha faktisk skjønt alle snagene 100%! Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 18. april 2005 Del Skrevet 18. april 2005 Angrer på at jeg ikke ble med kameratene mine på Rammstein konserten i fjor høst, fikk tilbud, men takka nei pga dama og jobben Satte på en Rammstein DVD på en død fest i helgen og alle tok av helt og begynte å danse og synge... Det var helt sykt! Rammstein er drittøft Lenke til kommentar
Fl@meboy Skrevet 18. april 2005 Del Skrevet 18. april 2005 www.lyrics.com Jeg mener det er en Lenke til kommentar
ka1ser Skrevet 18. april 2005 Del Skrevet 18. april 2005 Rammstein er sinnsykt bra, faktisk første metalgruppa jeg begynte å like. Hadde det ikke vært for Rammstein hadde ikke min interesse i tysk faget vært så stor. Fyfan de er bra! Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 18. april 2005 Del Skrevet 18. april 2005 Det var det første bandet jeg begynte og høre på innen metal, og det var det bandet som fikk meg til og like metal! Lenke til kommentar
ka1ser Skrevet 18. april 2005 Del Skrevet 18. april 2005 Det har kanskje noe med at det ikke er verdens hardeste musikk. Riffene er bare geniale, men mye annet som roer det ned. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 19. april 2005 Del Skrevet 19. april 2005 Blir glad av Rammstein Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 Hva syns dere om "Nebel" egentlig? Jeg vet om mange som syns den ikke har noe med Rammstein og gjøre, at den er for rolig... Men sjøl syns jeg den er fin, må nesten ha noe rolig også! Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 Jeg har ikke hørt Nebel Må gjøre noe med det øyeblikkelig! Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 Det er den siste låta på "Mutter" albumet!! Lenke til kommentar
Musty Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 Blir glad av Rammstein Jeg har litt av samme erfaring.. I de siste dagene har ikke humøret vært på topp (mye jobb osv), og da har jeg ikke helt taklet å høre på rammstein. Men i dag, da jeg slo det på igjen etter å ikke ha hørt på de på et par dager, og jeg gikk gjennom halve sentrum med et smil om munnen, sang med for meg selv, og var i strålende humør... Satt på shuffle all songs på ipoden min igjen, og første sangen ble rammstein.. Da måtte jeg bare finne frem rammstein og så hørte jeg på det hele veien hjem.. Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 Veit!! Genial musikkvideo da!! Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 Rammstein i mine ører: Herzeleid og Sehnsucht: Fantastiske skiver. Rett og slett perfekte. Live aus Berlin: Kanskje en av tidenes DVD'er. Mutter: Antiklimaks fra de to første CD'ene. Reise, Reise: Helt ok CD, men savner likevel fantasien fra de to første skivene. Er magien borte? Lenke til kommentar
knert Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 (endret) jeg synes reise reise ikke holder samme standard som de andre albumene. virker som at de har prøvd og presse for mye stemning i låtnene. vet ikke andre måter og forklarer det på. for pompøst... vennligst ikke flame meg.. edit: fete låter: Alter mann Mutter Engel Tier Spiel Mit Mir Endret 13. mai 2005 av knert Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 Rammsteins desidert beste låt: "Klavier"! Lenke til kommentar
MacManus Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 Rammstein lager fet musikk. Liker veldig godt, Keine lust og Ohne dich. Liker Reise Reise albumet mye bedre enn de forrige, mer rock og mindre techno på dette. Jeg hater techno! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå