Gå til innhold

Rammstein: En diskusjonstråd

Anbefalte innlegg

For de som ikke vet hva Rammstein er er det et tysk band som spiller industrial metal og bandet har tatt navnet etter en tysk militærbase som brant ned.

Her kan vi diskutere alt som har med rammstein å gjøre og du kan stille spørsmål!

Jeg lurer på om det finnes noen norske fansider hvor alle sangtekstene deres er oversattt til Norsk!

post-200-1113749492_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Rammstein står nå registrert under Industial på musikk sider da.

men gidder ikke krangle på det.

rammsteins site album(reise reise) var konge bra, men albummne før det har ikke helt overbevist meg.

kom meg dessverre ikke på konserten pga jeg spørte en kamerat av meg om han ville være med, men han svarte ikke før alt var utsolgt. forbanne idioten!

Lenke til kommentar

Rammstein har definitivt industrial i seg, men det er ikke helt lett å plassere dem i en bestemt kategori.

Jeg var på konserten i Spektrum. Jeg har likt Rammstein i mange år, men må nok si at jeg og bandet har glidd mer og mer fra hverandre den siste tiden.

Lenke til kommentar

hørte for første gang rammstein da jeg var i tyskland i 98. Like etter Sehnsucht albumet. Kjøpte det selvsagt, og har hørt på det siden.. Var merkelig når det albumet ble "pop" her i norge, i 2001 eller noe sånt.. da hadde jo jeg hørt på det i flere år..

ja, jeg var også på konserten, selvsagt :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...