Gå til innhold

Automatisk valg av søkealternativ

Anbefalte innlegg

Jeg foreslår at den kategorien man kommer ifra, autmatisk velges som kategori, når man klikker på Søk-linken. Det er mange forum-forumkategorier, så det kan være litt vanskelig å skrolle fram til den man er ute etter.

Dette fordi at hvis man lurer på noe, f.eks. om nettverkskabler, så har man sannsynligvis akkurat browset kategorien for nettverk. Kommer man fra en eller annen generisk side, så velges ingen kategori (som nå).

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det der var et genialt forslag, det støttes!

Jeg kunne også tenke meg at hvis man valgte at man skulle finne poster "fra begynnelsen" (eller 60dager siden e.l)en gang, skulle den automatisk være på det valget neste gang,

Da jeg nesten alltid søker på alle dagene, for å få med meg alt.

TSP :)

Lenke til kommentar

QUOTE (buskmann @ 17/04/2005 : 16:46)
Jeg foreslår at den kategorien man kommer ifra, autmatisk velges som kategori, når man klikker på Søk-linken. Det er mange forum-forumkategorier, så det kan være litt vanskelig å skrolle fram til den man er ute etter.

Hvilken link trykker du på? Når jeg klikker på "Søk" er kategorien jeg kom fra automatisk valgt..

Lenke til kommentar

Når ein står inne i ein kategori på eit av foruma så vil det vere automatisk denne kategorien den vil søke i.

Om ein står på hovudsidene til dei forskjellige delforuma så meiner eg at ein søker i heile databasen og ikkje spesifikke kategorier.

Lenke til kommentar

QUOTE (Jankee @ 18/04/2005 : 14:24)
Når ein står inne i ein kategori på eit av foruma så vil det vere automatisk denne kategorien den vil søke i.

Om ein står på hovudsidene til dei forskjellige delforuma så meiner eg at ein søker i heile databasen og ikkje spesifikke kategorier.

Samme skjer her. testskin'et.

Lenke til kommentar

QUOTE (Rattata[No] @ 18/04/2005 : 04:57)
QUOTE (Lurifaksen @ 18/04/2005 : 03:44)
Hvilken link trykker du på? Når jeg klikker på "Søk" er kategorien jeg kom fra automatisk valgt..

Det er fordi tilbakemeldinger er øverst på søkelista. ;)

Uansett hvilken kategori jeg er i, blir den automatisk valgt når jeg klikker på "Søk". Dette vet jeg at er normalt, fordi i mitt eget forum som også kjører Invision power board skjer det samme (og alle andre invision-forums jeg besøker).

vBulletin har derimot IKKE den funksjonen, noe som irriterer meg enormt hver gang jeg skal søke i et slikt forum.

Så hvor det ikke skjer hos dere aner jeg ikke.... :dontgetit:

Lenke til kommentar

Løsning:

Dette er søkelinken jeg (men ikke Lurifaksen) alltid får:

http://forum.hardware.no/index.php?act=Search&f=

Dette er linken til Tilbakemeldinger-kategorien:

http://forum.hardware.no/index.php?showforum=179

Denne søkelinken burde jeg fått når jeg leser dette innlegget (i Tilbakemeldinger:

http://forum.hardware.no/index.php?act=Search&f=179

Hvorfor dette ikke skjer, det vet jeg ikke.

Lenke til kommentar

@ Ueland: Fiks det :D !

Jeg klarer ikke en dag uten hardware.no skin...!

...Ok, en uke da men fiks det allikevel og få det til å funke i IPB 2 hvertfall!

TSP :)

Endret av The Strategy-player
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...