Gå til innhold

BF takler ikke 1280X1024 i oppløsning

Anbefalte innlegg

Til min store ergrelse så takler ikke spillet det ser det ut som. Jeg har en 19" LCD og om jeg ikke spiller i skjermens ekte oppløsning som er overnevnte så blir teksten uklar osv...

Lurer på om noen av dere har opplevd det samme og hvilken oppløsning dere spiller i? dere som har 19" LCD.

Endret av gamer73
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Prøv dette:

Først går du hit: C:\Programfiler\EA GAMES\Battlefield 1942\Mods\bf1942\Settings\Default

Se etter fila "VideoCustom.con" og åpne denne med notisblokk.

Øverste linje (se rød understrek) skriver du inn den ønskelige oppløsningen du vil ha.

Den oppløsninga du ser på bilde er det min maskin (laptop) kjører med. 1400x1050 støttes ikke BF, så derfor måtte jeg gjøre dette manuelt.

Vet ikke om dette hjelper deg noe, men du kan jo prøve. Hvis det ikke funker så er det bare å gjøre det om til det gamle igjen.

Lykke til.

Edit: Pokker, glemte å legge ved bilde. :hrm: :!:

post-171-1113787485_thumb.jpg

Endret av Rattata[No]
Lenke til kommentar

ahh jeg gjorde som du da....og jeg tror det fungerer da, men kan fremdeles ikke velge 1280X1024 da, men jeg får ikke opp melding om non present solution hver gang jeg start BF, så noe må ha justert seg. Men tror ikek det er 12x10 inne i spillet liksom. Det tok bare bort feilmeldingen fra skjermen. Men men jeg har lært meg å leve med det...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...