Elendil Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 Ser fram til både F.E.A.R og Stalker. Men Stalker ligg nokre hakk foran F.E.A.R. Spela kan floppe men det er noko eg trur ikkje skjer. Lenke til kommentar
ttt Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 tror stalker er større enn fear og det vil vare lenger, vis det ikke blir for ensformig og kjedlig. fear varer vel i 12 timer, medan stalker forsåvidt varer så lenge du orker å spele det. når det gjelder utgivelsedatoen, så er den framleis "when it's done", og vil vere det til "it's done". den siste kommentaren på utgivelsedatoen var "SOON". Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 http://stalker.myexp.de/en/index.php Kanksje nokon har lest og sett. Men det er sikkert mangen som ikkje har gjort det. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3124 Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 (endret) Her er en trailer av F.E.A.R EDIT: dette er den som ligger ute på hjemme siden til fear, større og bedre å se på.. Endret 21. april 2005 av Slettet+3124 Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 Hva i huleste har FeAR med STALKER å gjøre? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3124 Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 [iC' date=22/04/2005 : 10:19] Hva i huleste har FeAR med STALKER å gjøre? Samme type spill sjanger... Begge er type FPS/ horror greie, og begge virker til å være trendsettende for fremtidens FPS spill.... Lenke til kommentar
TCi Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 Samme type spill sjanger... Begge er type FPS/ horror greie, og begge virker til å være trendsettende for fremtidens FPS spill.... Leste du i det hele tatt emnet til denne tråden før du postet, eller troller du bare? Stalker kommer nesten helt sikkert til å komme på E3 messen, ser ingen grunn til at de ikke skulle komme. De har jo mer teknologi å viser fram da dx9 delen av motoren sikkert nå er ferdig. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3124 Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 Leste du i det hele tatt emnet til denne tråden før du postet Ja. Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 Jeg gleder meg ihvertfall til STALKER. Må ha det bare må ha det. Så gleder meg sysnykt til E3 Messen Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 Stalker kommer nesten helt sikkert til å komme på E3 messen, ser ingen grunn til at de ikke skulle komme. De har jo mer teknologi å viser fram da dx9 delen av motoren sikkert nå er ferdig. Nei, STALKER kommer HELT sikkert til E3 i år. Utvikleren har selv sagt det, og de er føyd opp på lista over offisielt annonserte spill for E3, så det kommer! Lenke til kommentar
TCi Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 [iC' date=22/04/2005 : 15:11] Stalker kommer nesten helt sikkert til å komme på E3 messen, ser ingen grunn til at de ikke skulle komme. De har jo mer teknologi å viser fram da dx9 delen av motoren sikkert nå er ferdig. Nei, STALKER kommer HELT sikkert til E3 i år. Utvikleren har selv sagt det, og de er føyd opp på lista over offisielt annonserte spill for E3, så det kommer! Lenke til kommentar
ttt Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 er det ingen som leser får dei poster? eg sa jo litt om kva dei skal vise i det andre innlegget i tråden, så det er vel ingen grunn til å tvile på at stalker blir vist på e3. Lenke til kommentar
exmx Skrevet 14. mai 2005 Del Skrevet 14. mai 2005 har ikkje lekket noko info nei, men det har blitt gitt ut litt info. vi skal få sjå dx9 filmer frå utandørsområde (dei skal og bli vist på spelmesser før e3). det vert og mest sannsynleg vist ein ny spelbar mp versjon, og kanskje sp, men dette er ikkje sikkert. edit: holdt på å glemmen at dx9 filmen og skal bli lagt ut på internett før den vert vist på e3 krysser fingrene på at det lekkes en aplha/beta versjon på nettet slik det gjorde forrige E3 Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 14. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2005 De kommer til å vise en del nye filmsnutter av Stalker, men disse blir ikke lagt ut på nettet før langt etter E3, så det er viktig at noen fanger dette opp med kamera. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 14. mai 2005 Del Skrevet 14. mai 2005 kommer sikkert noe shaky cam vett satan jeg gleder meg så ekstremt til Stalker nå as. mer enn jeg gleda meg til HL2. Lenke til kommentar
ttt Skrevet 14. mai 2005 Del Skrevet 14. mai 2005 kommer sikkert noe shaky cam vett satan jeg gleder meg så ekstremt til Stalker nå as. mer enn jeg gleda meg til HL2. utviklarane har nærmast oppfordra folk til å filme og legge ut dei nye stalker filmane som vert vist på e3. så filmer blir det nok. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 15. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2005 Noen som vet sånn i farta hvor jeg kan finne listen over offisielle spill som vises under årets E3? Lenke til kommentar
MemorY Skrevet 15. mai 2005 Del Skrevet 15. mai 2005 (endret) http://ps2.gamespy.com/articles/604/604427p1.html EDIT:Posta hele lista, men tok den vekk og posta bare linken. EDIT2: S.T.A.L.K.E.R står på lista Endret 15. mai 2005 av rkg1000 Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 håper vi får en ca rls dato Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 16. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2005 Tror Stalker lanseres i sommer eller til høsten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå