Gå til innhold

Noen som vet hva mer vi får se av Stalker @ E3?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

har ikkje lekket noko info nei, men det har blitt gitt ut litt info.

vi skal få sjå dx9 filmer frå utandørsområde (dei skal og bli vist på spelmesser før e3).

det vert og mest sannsynleg vist ein ny spelbar mp versjon, og kanskje sp, men dette er ikkje sikkert.

edit: holdt på å glemmen at dx9 filmen og skal bli lagt ut på internett før den vert vist på e3

Endret av ttt
Lenke til kommentar
[iC' date=17/04/2005 : 18:41] Egentlig er det en selvfølge at STALKER kommer på E3. Det er jo et av de mest etterlengtede spillene for tiden, så hvorfor ikke?

Vil si med 99,9% sikkerhet at STALKER kommer dit. :)

eg skreiv no litt om kva dei skal vise oss av stalker på e3, så det er vel ingen tvil om at spelet skal bli vist fram.

Lenke til kommentar
[iC,17/04/2005 : 18:41] Egentlig er det en selvfølge at STALKER kommer på E3. Det er jo et av de mest etterlengtede spillene for tiden, så hvorfor ikke?

Vil si med 99,9% sikkerhet at STALKER kommer dit. :)

eg skreiv no litt om kva dei skal vise oss av stalker på e3, så det er vel ingen tvil om at spelet skal bli vist fram.

Ok, sorry. Så ikke det.

Lenke til kommentar
Jo lengre tid de bruker på det, jo bedre må det bli... De jobber sikkert med detaljene og finpusser på det så det blir enda bedre!

Du har eit poeng der, spillet må jo bli bedre da. Håper berre dei ikkje roter det til då, men det gjer dei vel ikkje heller, det ville isåfall vere katastrofe. :hrm:

Dette spillet ligger høgt på listen min om ikkje øverst.

Lenke til kommentar

Litt kvasi-off-topic-bumping her, men;

Så lenge utgivelsesdatoen til S.T.A.L.K.E.R og innkjøpsdatoen til min splitter nye PC går sånn nogenlunde hånd i hånd, så blir jeg fornøyd. S.T.A.L.K.E.R bør ikke komme så mye før, og i hvert fall ikke så lenge etter..

Det går nok fint, uansett! Jeg GLEDER MEG!! :w00t: Tror dette skal bli bra!

Men, er det noen som klarer å gjette litt bedre enn meg? Når forventer dere spillet? Til sommeren? Høsten? Under juletreet? :ermm:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3124

S.T.A.L.K.E.R ser veldig lovende ut da, men sjekk ut F.E.A.R dette virker rimelig rått, spillet blander hardcore action og japan basert horror :thumbup:

Gleder meg... :w00t:

Lenke til kommentar

Er litt usikker på f.e.ar. Har en følelse på at vi får en bedre og mer variert spillopplevlse i Stalker enn i det. Men det gjenstår å se. Begge spillene kan floppe og begge kan imponere. Vi vet jo ikke hvordan spillopplevelsen blir...

Lenke til kommentar

Kommer til å kjøpe både fear og stalker. ser på fear som et skummelt spill og stalker tror jeg blir mer som et litt skummelt eventyr spill.

tror stalker er større enn fear og det vil vare lenger, vis det ikke blir for ensformig og kjedlig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...