Windoge Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 For øyeblikket er S.T.A.L.K.E.R mitt mest etterlengtet spill, og etter så mange utsettelser burde de klare å levere et bra produkt. Men har det lekket noen opplysninger om hva de vil vise oss på årets E3? Lenke til kommentar
ttt Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 (endret) har ikkje lekket noko info nei, men det har blitt gitt ut litt info. vi skal få sjå dx9 filmer frå utandørsområde (dei skal og bli vist på spelmesser før e3). det vert og mest sannsynleg vist ein ny spelbar mp versjon, og kanskje sp, men dette er ikkje sikkert. edit: holdt på å glemmen at dx9 filmen og skal bli lagt ut på internett før den vert vist på e3 Endret 17. april 2005 av ttt Lenke til kommentar
Campari Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 Ja, vi får håpe dette spillet holder mål. Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 Ja, vi får håpe dette spillet holder mål. Vis ikkje så er det katastrofe. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 Egentlig er det en selvfølge at STALKER kommer på E3. Det er jo et av de mest etterlengtede spillene for tiden, så hvorfor ikke? Vil si med 99,9% sikkerhet at STALKER kommer dit. Lenke til kommentar
ttt Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 [iC' date=17/04/2005 : 18:41] Egentlig er det en selvfølge at STALKER kommer på E3. Det er jo et av de mest etterlengtede spillene for tiden, så hvorfor ikke? Vil si med 99,9% sikkerhet at STALKER kommer dit. eg skreiv no litt om kva dei skal vise oss av stalker på e3, så det er vel ingen tvil om at spelet skal bli vist fram. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 [iC,17/04/2005 : 18:41] Egentlig er det en selvfølge at STALKER kommer på E3. Det er jo et av de mest etterlengtede spillene for tiden, så hvorfor ikke? Vil si med 99,9% sikkerhet at STALKER kommer dit. eg skreiv no litt om kva dei skal vise oss av stalker på e3, så det er vel ingen tvil om at spelet skal bli vist fram. Ok, sorry. Så ikke det. Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 Må vel komme informasjon om Stalker på E3, spiller er vel like etterlengtet som half-Life 2 var. Vet i alle fall at jeg venter i spenning på dette spillet. Lenke til kommentar
hansol123 Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 er 100% sikker på at det kommer står på oblivion-lost gleder meg som en unge til det spillet kommer er noen videoer der av en ny build av spillmotorn NICE grafkk !! litt dårlig kvalitet da og shaky cam :\ tror detta spillet ligger på 1 plass på min ønske liste. og det er ikke lenge til beta testingen stater Lenke til kommentar
Sigga Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 Var innom hjemmesiden, lenge siden det hadde vært en oppgradering der. Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 Var innom hjemmesiden, lenge siden det hadde vært en oppgradering der. For optatt med spillet. Ja, veit evighet sidan. Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 Jo lengre tid de bruker på det, jo bedre må det bli... De jobber sikkert med detaljene og finpusser på det så det blir enda bedre! Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 Jo lengre tid de bruker på det, jo bedre må det bli... De jobber sikkert med detaljene og finpusser på det så det blir enda bedre! Du har eit poeng der, spillet må jo bli bedre da. Håper berre dei ikkje roter det til då, men det gjer dei vel ikkje heller, det ville isåfall vere katastrofe. Dette spillet ligger høgt på listen min om ikkje øverst. Lenke til kommentar
Bone Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 Litt kvasi-off-topic-bumping her, men; Så lenge utgivelsesdatoen til S.T.A.L.K.E.R og innkjøpsdatoen til min splitter nye PC går sånn nogenlunde hånd i hånd, så blir jeg fornøyd. S.T.A.L.K.E.R bør ikke komme så mye før, og i hvert fall ikke så lenge etter.. Det går nok fint, uansett! Jeg GLEDER MEG!! Tror dette skal bli bra! Men, er det noen som klarer å gjette litt bedre enn meg? Når forventer dere spillet? Til sommeren? Høsten? Under juletreet? Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 No får vi nok sikkert vite meir på E3 som ikkje starter om så lenge, under ein måned faktisk. Tipper sånn ca. midt på høsten. Lenke til kommentar
mushi Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 Ok, når er E3? 17-20.mai. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3124 Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 S.T.A.L.K.E.R ser veldig lovende ut da, men sjekk ut F.E.A.R dette virker rimelig rått, spillet blander hardcore action og japan basert horror Gleder meg... Lenke til kommentar
Campari Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 Er litt usikker på f.e.ar. Har en følelse på at vi får en bedre og mer variert spillopplevlse i Stalker enn i det. Men det gjenstår å se. Begge spillene kan floppe og begge kan imponere. Vi vet jo ikke hvordan spillopplevelsen blir... Lenke til kommentar
mushi Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 Kommer til å kjøpe både fear og stalker. ser på fear som et skummelt spill og stalker tror jeg blir mer som et litt skummelt eventyr spill. tror stalker er større enn fear og det vil vare lenger, vis det ikke blir for ensformig og kjedlig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå