futti Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 Hvordan kan jeg lage sekundteller i Premiere? Var ikke så lett å finne via søkemotorer og lignende så jeg håper på svar her. Lenke til kommentar
SUiCiDE_COMMANdO Skrevet 24. april 2005 Del Skrevet 24. april 2005 Høyreklikk i bin'en - New Item - Universal Counting Leader Lenke til kommentar
andm Skrevet 24. april 2005 Del Skrevet 24. april 2005 Tolker jeg ønsket ditt riktig, tror jeg ikke dette er mulig i programmet. Dette har vært tatt opp tidligere, og folk refererte da til videoklipp med sekundtellere du kunne lime inn i filmen. Lenke til kommentar
Calm Skrevet 8. mai 2005 Del Skrevet 8. mai 2005 Har aldri gjort dette selv, men den telleren kalles ofte Time Code. Søk etter det i "Help" eller på nettet. Lenke til kommentar
sletter bruker Skrevet 9. mai 2005 Del Skrevet 9. mai 2005 Har aldri gjort dette selv, men den telleren kalles ofte Time Code. Søk etter det i "Help" eller på nettet. Den heter uansett ikke Timecode, det er noe helt annet. Timecoden viser minutter/sekunder/frames i videoklippet, nødvendig til automatisk batch-capture og all avspilling osv.. Lenke til kommentar
Calm Skrevet 9. mai 2005 Del Skrevet 9. mai 2005 Har aldri gjort dette selv, men den telleren kalles ofte Time Code. Søk etter det i "Help" eller på nettet. Timecoden viser minutter/sekunder/frames i videoklippet... Trodde det var nettopp det han mente jeg. Lenke til kommentar
andm Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 Ja, hva ellers skal vi tolke det som? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå