graks Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 jeg leste at motorola kommer med mobil der skype er installert,vet også at man kan laste ned skype på symbian telefoner.tror dere at skype kommer til og bli standard på mobiltelefoner? det ville vært dumt av mobilprodsentene og ikke inkludere skype på mobil.regner med at med skype på mobil ville samtale prisene bli under det halve av det som er nå. Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 (endret) Jeg har ikke noe klart svar.. Tror ting er delt, dermed svarer jeg både ja og nei: Mannen i gata vil nok juble over Skype. Mobilopperatørene derimot vil nok grine, for da forsvionner massive inntekter. Derfor vil nok mobilopperatørene fikse litt på kua slik at de kan melke en fortsatt - selv om brukeren har Skype eller ikke - Flytter denne, da Skype er et program.. Endret 17. april 2005 av Remerser Lenke til kommentar
EinarEriksen Skrevet 19. april 2005 Del Skrevet 19. april 2005 Det stemmer ikke at man kan laste ned Skype på Symbian-telefoner. Men Skype Community sier at de jobber med saken. Når det lar seg gjøre å laste ned Skype til Symbian-telefoner tror jeg slike telefoner blir veldig populære, og mobilprodusentene vil vel ta dette til etteretning. På en eller annen måte. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå