IC7STORM Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 Vel, Lian Li-kabinettet har jeg kjøpt, her er et lite forslag på hvordan du kan ha det innvendig: Lenke til kommentar
TT88 Skrevet 22. april 2005 Forfatter Del Skrevet 22. april 2005 Det så jo ryddig og pent ut. Er det noe vits i å kjøpe viftestyring? Er viftene så og si lydløse når de går for fullt? Lenke til kommentar
IC7STORM Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 Det så jo ryddig og pent ut. Er det noe vits i å kjøpe viftestyring? Er viftene så og si lydløse når de går for fullt? Litt offtopic, kanskje? Vel, viftestyring kan være hendig. Om du har vifter som bråker som et helvete. Jeg har 2x120mm + 1x80mm i mitt kabinett. Det er den lille som bråker mest! Viftestyring kan være pent, om man kan å legge kabler, da! Lenke til kommentar
Strategery Skrevet 23. april 2005 Del Skrevet 23. april 2005 Se vedlagt bilde. Er det Harddiskene dine du har der nede? Hvor får man kjøpt en sånn der, den du har lagt harddiskene dine på? Lenke til kommentar
DarkStarr Skrevet 23. april 2005 Del Skrevet 23. april 2005 Har det Lian Li SCAND kabinettet selv og er kjempe fornøyd med det... det er blillig, lett, digg finnish og har god plass.... Lenke til kommentar
TT88 Skrevet 23. april 2005 Forfatter Del Skrevet 23. april 2005 Det så jo ryddig og pent ut. Er det noe vits i å kjøpe viftestyring? Er viftene så og si lydløse når de går for fullt? Litt offtopic, kanskje? Vel, viftestyring kan være hendig. Om du har vifter som bråker som et helvete. Jeg har 2x120mm + 1x80mm i mitt kabinett. Det er den lille som bråker mest! Viftestyring kan være pent, om man kan å legge kabler, da! Offtopic? Det har jo med kabinettet å gjøre om det virkelig er stille eller ikke, dessuten var det jeg som laget tråden. Lenke til kommentar
IC7STORM Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 Se vedlagt bilde. Er det Harddiskene dine du har der nede?Hvor får man kjøpt en sånn der, den du har lagt harddiskene dine på? Fulgte med, vel! Lenke til kommentar
sigz Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 Har samme viftestyring selv. Har ikke merket noe til duringa... Sitter 1/2 meter unna pc'en så det bør ikke være no problem Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå