TT88 Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 Jeg sliter fælt med å velge hvilket kabinett jeg skal kjøpe. Det står mellom disse: TT Shark Lian Li Cavalier3 Noen andre fine forslag? Kabinettet skal helst ha 120mm vifter og være pene å se på. Jeg liker selv haien godt. Er viftene bråkete i det kabinettet? Er det mulig å sette inn en viftestyring eller er det ikke plass bak dekselet? Jeg har lyst på denne viftestyringen i tillegg. På forhånd takk Lenke til kommentar
Eijnar Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 Av disse tre ville jeg helt klart valgt Lian Li kabinettet, da jeg personlig ikke liker utseende på de to andre. Går du for Lian Li får du et bra kabinett med god kvalitet, og med 2x120mm vifter flytter det mye luft... Lenke til kommentar
s0lveq10 Skrevet 18. april 2005 Del Skrevet 18. april 2005 Cavalier3 har det rimelig fornøyd Pent og ryddig ;D 1 120 bak og 80 foran hdd ganske greit Lenke til kommentar
chil Skrevet 18. april 2005 Del Skrevet 18. april 2005 Jeg sliter fælt med å velge hvilket kabinett jeg skal kjøpe. Det står mellom disse: TT Shark Lian Li Cavalier3 Noen andre fine forslag? Kabinettet skal helst ha 120mm vifter og være pene å se på. Jeg liker selv haien godt. Er viftene bråkete i det kabinettet? Er det mulig å sette inn en viftestyring eller er det ikke plass bak dekselet? Jeg har lyst på denne viftestyringen i tillegg. På forhånd takk jeg hadde den vifte styringa, 3,5 tommeren, når jeg dimma viftane fikk jeg støy dvs sånn dypisk spenndings drrrrrrrrr støy.. jeg har hørt at det kunn er 3,5 tommeren som har dette problemet. Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 18. april 2005 Del Skrevet 18. april 2005 jeg synes faktisk at lian lien er penest Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 18. april 2005 Del Skrevet 18. april 2005 Tror jeg ville gått for Cavalier 3, men i sølv, ikke svart. Det er rett og slett noe av det vakreste som finnes på kabinettmarkedet Andrevalget blir vel Lian Li. Ufattelig kjedelig utseende, men ikke harry sånn som Shark'en Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 18. april 2005 Del Skrevet 18. april 2005 absolutt lian li så slipper det å bli for jalla Lenke til kommentar
TT88 Skrevet 18. april 2005 Forfatter Del Skrevet 18. april 2005 jeg hadde den vifte styringa, 3,5 tommeren, når jeg dimma viftane fikk jeg støy dvs sånn dypisk spenndings drrrrrrrrr støy.. jeg har hørt at det kunn er 3,5 tommeren som har dette problemet. hmm jeg har hørt at det er 5,25 tommeren som lager litt støy når du dimmer ned. Er det bare støy i det du skrur på knottene, eller er duringen der hele tiden hvis du skrur ned spenningen? Synes dere sharken er harry? Jeg skjønner godt at dere synes dette! er harry og stygt, men shark er da ikke så ille? tenker jeg kobler fra det blå lyset i front hvis det blir for plagsomt. Lenke til kommentar
chil Skrevet 18. april 2005 Del Skrevet 18. april 2005 jeg hadde den vifte styringa, 3,5 tommeren, når jeg dimma viftane fikk jeg støy dvs sånn dypisk spenndings drrrrrrrrr støy.. jeg har hørt at det kunn er 3,5 tommeren som har dette problemet. hmm jeg har hørt at det er 5,25 tommeren som lager litt støy når du dimmer ned. Er det bare støy i det du skrur på knottene, eller er duringen der hele tiden hvis du skrur ned spenningen? Synes dere sharken er harry? Jeg skjønner godt at dere synes dette! er harry og stygt, men shark er da ikke så ille? tenker jeg kobler fra det blå lyset i front hvis det blir for plagsomt. stemmer, det er 5,25 tommeren... det er støy hele tia ja.ikke bare ide du skrur Lenke til kommentar
TT88 Skrevet 19. april 2005 Forfatter Del Skrevet 19. april 2005 stemmer, det er 5,25 tommeren... det er støy hele tia ja.ikke bare ide du skrur Uff da. da får jeg enten gå for 3.25" eller en annen type viftestyring, orker ikke zumming fra både vifter og viftestyring. Eller er summelyden veldig svak? Lenke til kommentar
sigen Skrevet 19. april 2005 Del Skrevet 19. april 2005 stemmer, det er 5,25 tommeren... det er støy hele tia ja.ikke bare ide du skrur Uff da. da får jeg enten gå for 3.25" eller en annen type viftestyring, orker ikke zumming fra både vifter og viftestyring. Eller er summelyden veldig svak? Rettelse: 3,5-tommeren *PirkePirke* Lenke til kommentar
TT88 Skrevet 19. april 2005 Forfatter Del Skrevet 19. april 2005 Hehe. Rigktig d ja. Gikk litt fort for seg i svingene. Lenke til kommentar
chil Skrevet 19. april 2005 Del Skrevet 19. april 2005 stemmer, det er 5,25 tommeren... det er støy hele tia ja.ikke bare ide du skrur Uff da. da får jeg enten gå for 3.25" eller en annen type viftestyring, orker ikke zumming fra både vifter og viftestyring. Eller er summelyden veldig svak? nei den er ikke svak, den er MEGET iriterende... jeg kobla fra hele driten å kasta den. bare noe møkk hele greiane Lenke til kommentar
sigen Skrevet 19. april 2005 Del Skrevet 19. april 2005 nei den er ikke svak, den er MEGET iriterende... jeg kobla fra hele driten å kasta den. bare noe møkk hele greiane Du kunne jo solgt den...? Lenke til kommentar
Eijnar Skrevet 19. april 2005 Del Skrevet 19. april 2005 Du kunne jo solgt den...? hmm.gif Lenke til kommentar
TT88 Skrevet 19. april 2005 Forfatter Del Skrevet 19. april 2005 Da overklokking.no testa den påpekte de at det var en liten støy fra viftestyringa, men den skulle ikke være hørbar fra 1 meters avstand eller noe... Er det virkelig så mye bråk i din at du har måttet kaste den? Lenke til kommentar
chil Skrevet 19. april 2005 Del Skrevet 19. april 2005 Da overklokking.no testa den påpekte de at det var en liten støy fra viftestyringa, men den skulle ikke være hørbar fra 1 meters avstand eller noe...Er det virkelig så mye bråk i din at du har måttet kaste den? ja, det var en kraftig summing. Ikke noe små summing ute å går her nei.. kunne hørs lett 2-3 meter unna Lenke til kommentar
Rune_ Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 *Heia heia heia heia* *GO LIANLI, GO LIANLI, GO LIANLI, GO LIANLI, GO LIANLI, GO LIANLI, GO LIANLI, GO LIANLI* Tja du vet hva jeg mener. Det lianli kabinettet er flott. Pent, enkelt, Pent, Fint, LianLi, kvalitet, Stilrent, Nevnte jeg pent?. Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 Da overklokking.no testa den påpekte de at det var en liten støy fra viftestyringa, men den skulle ikke være hørbar fra 1 meters avstand eller noe...Er det virkelig så mye bråk i din at du har måttet kaste den? ja, det var en kraftig summing. Ikke noe små summing ute å går her nei.. kunne hørs lett 2-3 meter unna det hørtes vel sterkt ut for meg Lenke til kommentar
sigen Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 Da overklokking.no testa den påpekte de at det var en liten støy fra viftestyringa, men den skulle ikke være hørbar fra 1 meters avstand eller noe...Er det virkelig så mye bråk i din at du har måttet kaste den? ja, det var en kraftig summing. Ikke noe små summing ute å går her nei.. kunne hørs lett 2-3 meter unna det hørtes vel sterkt ut for meg Ja, kanskje feilvare? Virker sånn. Skulle enten ha solgt den, eller komtaktet sjappa der du kjøpte den Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå