VegardStr Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 (endret) trenger eg noe mer UV dill inni dataen for at disse skal lyse som det vises på bilde? http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=CSK80UVRD eller er det bare til å kjøpe en sån, og så lyser det? Endret 17. april 2005 av vegis Lenke til kommentar
jingt Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 Du trenger selvfølgelig Uv-lys, men det er det eneste Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 17. april 2005 Forfatter Del Skrevet 17. april 2005 ok..., men er dette UV lys? til dette trenger du jo en kit og.. eller hur??? http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=SBCCBB10 Lenke til kommentar
sigen Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 Feil venn, han må også ha inverter hvis han skal ha katoder. Ikke alle som vet om det vet du Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 17. april 2005 Forfatter Del Skrevet 17. april 2005 istede for å si at "venn" har feil, kan du jo sbvare på spørsmålet mitt.. Hva er det eg trenger for at de kablene skal lyse, kom med link til alle ingene, helst påmicroplex.no skal handler resten der. Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 (endret) Innlegg slettet. Endret 19. september 2008 av xD^^ Lenke til kommentar
sigen Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 Jeg svarte på det du lurte på, venn skrev bare at du trengte katode, men du må ha iverter også (som [KingNorthGarden] har skrevet) Kald katode, UV 10 cm Kald katode, UV 20 cm Kald katode, UV 30 cm Sunbeam Kald Katode Basic kit Ekstrautstyr: Forlengelseskabel (legg merke til at styrken på katodene minsker litt ved bruk av dette SoundControl SunBeam LightBus Nå skulle du ha en god idè om hva du skal kjøpe Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 17. april 2005 Forfatter Del Skrevet 17. april 2005 ok... då kjøper eg dt. Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 17. april 2005 Forfatter Del Skrevet 17. april 2005 (endret) er det slik at fra PSU så kobles strømmen til den blå boksen, og katodene kobles til den boksen? EDIT: så på et annet forum at den boksen hadde smeltet... er det sån som skjer ofte med disse eller hur? og hvilke tilkobling er det til den boksen fra PSU? Endret 17. april 2005 av vegis Lenke til kommentar
sigen Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 Riktig, du kobler molex-kontakten (samme som du bruker til HDD, DVD, o.l.) til inverteren (den blå boksen) og så kobler du katodene til den andre enden av inverteren. Er ikke helt sikker på hvor LightBus eller SoundControl skal i denne rekkefølgen. Tror ikke det er et stort problem at de smelter, så lenge du kun holder deg til samme merke Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 17. april 2005 Forfatter Del Skrevet 17. april 2005 Ok gidd ikke akkurat a kjøåe nokke som tar fyr og ødelegger alt inni dataen min :s Lenke til kommentar
Islanbadsj Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 Det er billigere å bestille fra Pcstyling, der får du det samme som hadde kostet deg 300kr ink. strømper hos microplex, til 235kr. Det er akkurat det samme. Linker Strømper UV-katoder Soundcontroll Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 17. april 2005 Forfatter Del Skrevet 17. april 2005 men skal bestille noe annet fra microplex og då, så det lønner med frakt å bestille fra samme plass. Lenke til kommentar
jingt Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 Når jeg sa uv-lys, så mente jeg selve uv-lyset hvis du skjønner hva jeg mener. Jeg snakka ikke om katoder eller leds, bare selve lyset. Du får Uv-katodesett billigere på www.3dfxcool.no Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 Uansett pris er det jo lurt å bare styre unna Sunbeam sine katoder! Er jo livsfarlige og kan forårsake en hel husbrann for den saks skyld.. Sharkoon og Bitspower osv. har gode katoder som burde funke.. Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 Uansett pris er det jo lurt å bare styre unna Sunbeam sine katoder! Er jo livsfarlige og kan forårsake en hel husbrann for den saks skyld..Sharkoon og Bitspower osv. har gode katoder som burde funke.. I føle PcSyling er alle laget på samme fabrikk bare markedsført under forskjellige merkenavn Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 (endret) Hmmm, høres merkelig ut for jeg har hørt at de lyser forskjellig blandt annet.. Eller er dette kanskje bare innbildning? Nei, detta skal jeg få testa en gang! Kjøper bare en av hver.. Endret 17. april 2005 av Glisevask Lenke til kommentar
Islanbadsj Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 I mailen jeg fikk av psstyling sier de at man må passe på at de står fritt, og gjerne får litt kjøling. Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 I mailen jeg fikk av psstyling sier de at man må passe på at de står fritt, og gjerne får litt kjøling. Stemmer! Det var der jeg tok det ifra Glisevask Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 Hmmm, det er jo en god idè! Er jo som regel brukerens feil.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå