Propaganda Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 jeg skjønner hva du mener,og det hjelper ikke at jeg har epilepsi,så når sollyse treffer meg i trynet,gjerne når jeg er trøtt,uten at jeg er forberedt,så får jeg skikkelig spasmer Lenke til kommentar
Laman Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 Hvorfor begynner noen å nyse når de får sollys i ansiktet? Feilkobling i hjernen, visstnok. Er det ikke for at vi skal lukke øya? Det virker mer sannsynlig. Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 17. april 2005 Forfatter Del Skrevet 17. april 2005 Hvorfor begynner noen å nyse når de får sollys i ansiktet? Feilkobling i hjernen, visstnok. Er det ikke for at vi skal lukke øya? Det virker mer sannsynlig. Synst det virker mest sannsynlig at det er fordi lysendringen blir for kjapp for at vi takler det og kroppen begynner å småkrible slik at vi blir forvirret og nyser.. elns Lenke til kommentar
Kimius Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 hø? sol? *stikker hodet mellom gardinene* argh! hvor la jeg nå det nettet? *henger opp nett rundt vinduet* jeg HATER sommer. det fører med seg en million insekter. daglig. må vel snart snu viften og.. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 Jeg vil ha Monty Burns planen satt ut i virkeligheten.... Lenke til kommentar
NorwegianZealot Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 Hvorfor begynner noen å nyse når de får sollys i ansiktet? Feilkobling i hjernen, visstnok. da er hjernen min facka:P Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 Sol er jo digg om morgenen, bare ikke rett i fleisen. Lenke til kommentar
Sneakerholic Skrevet 18. april 2005 Del Skrevet 18. april 2005 Hvorfor begynner noen å nyse når de får sollys i ansiktet? google it: More commonly known as "sun sneezing", the photic sneeze reflex is that strange phenomenon where people sneeze when suddenly exposed to bright light. Recognized in medical journals for the last 40 years, it has also been called the "ACHOO syndrome". Supposedly only 25% of the population is prone to sun sneezing, leading some to speculate that the tendency to sneeze at the sun may be an inheritable trait that only some possess. (It should be noted however that most newborns exhibit sun sneezing.) And of course, no one knows what the "purpose" of sun sneezing might be. Like the appendix, it might have been useful to our distant ancestors, but now, it is merely a mystery. angående lukkingen av øynene ved nysing: people often wonder about the fact that their eyes always squeeze shut at the moment of sneezing. The reason for this is simply that the impulses travelling through the facial nerve, as mentioned above, also happen to stimulate nerves which govern the reflex response we call the the blink. So, essentially, one message is sent, but two listeners receive it, and act on it. Digger sommer og sol! Deilig å bare ligge på stranda eller på en gressplen i badeshorts å titte på en skyfri himmel. Lenke til kommentar
Steina Skrevet 18. april 2005 Del Skrevet 18. april 2005 Jeg vil ha Monty Burns planen satt ut i virkeligheten.... hehe.. Men uten sol, hadde det vel gjerne ikke vært noe liv på jorden. Lenke til kommentar
Rodwelt Skrevet 18. april 2005 Del Skrevet 18. april 2005 Når står de som våkner av sola opp? Helt mørkt når jeg står opp :/ Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 18. april 2005 Forfatter Del Skrevet 18. april 2005 Når står de som våkner av sola opp? Helt mørkt når jeg står opp :/ 7-8 her Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 18. april 2005 Del Skrevet 18. april 2005 Jeg vil ha Monty Burns planen satt ut i virkeligheten.... hehe.. Men uten sol, hadde det vel gjerne ikke vært noe liv på jorden. Ok, greit... Enn hvis vi bare hadde over huset mitt å der jeg skulle sove? Lenke til kommentar
robB Skrevet 18. april 2005 Del Skrevet 18. april 2005 Sol er digg. Teh sønn 4 eva! Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 19. april 2005 Del Skrevet 19. april 2005 det er faen meg det værste jeg vet. Sol i øyene er pain. Jeg går i solbriller når det er i det minste noe tegn til sol. Jeg føler t.o.m. at det svir i øyene når det ikke er sol, og heftig skydekke overalt uten noe klar himmel. Pleier da å ta på meg solbriller. Jeg ser sikkert ut som en harry kar, men FAEN så DIGG det er. Let the darkness absorb you. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå