Equerm Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 Jeg voknet i dag og så ut vinduet, hva var det? Jo nemlig! SOLLYS!! Jeg ble helt flashet og måtte gå til en plass med mindre sol! Ikke nok med at det lyser sterkt men så blir det også veldig veldig varmt. Sol generelt er ikke noe gale men når det komer sjokkerendes midt i fleisen så må jeg bare si at jeg hater det. Er det noen andre som er med meg? Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 (endret) Synes det er veldig deilig jeg. Våkne opp og at man kjenner at det er en bra dag. Høre at fuglene synger, hvis det er den rette årstiden. Men det er ikke så veldig deilig hvis hele rommet er 30grader da. Edit: Ville kanskje gjort om på navnet på tråden. Det er litt for kort. Endret 17. april 2005 av Volcov Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 Sol i øynene når man vokner er ikke godt egentlig. men om det er som en annen plass i rommet og fuglene synger ute o.l da er det en fin dag Lenke til kommentar
Steina Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 Sol er deilig, for da ser det ikke dumt ut med solbriller, og da blir du så mye kulere.. Men har vært 30grader innpå rommet mitt i hele helgen. Hadde en kompis over med pc'n. 2maskiner som står og varmer +sola.. Selv ikke den største viften min hjalp stort. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 Sol er deilig, med mindre man sitter på en buss trøtt og svimmel etter gårsdagen. Lenke til kommentar
Feh Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 Det er kjipt når man har sittet lenge inne, og så går ut i sola. Får drit vondt i øynene... Men det er drit digg å våkne av at sola skinner en i fjeset, da er det sommer Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 Får alltid så sinnsyk hodepine av sterkt sollys Lenke til kommentar
Aeternus Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 Elsker sommeren, men må ha det mørkt når jeg skal sove. Liker ikke å våkne med sola i øynene. Lenke til kommentar
Den Røde Tsar Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 Støtter trådstarter, IT BURNS! Lenke til kommentar
Vaffel89 Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 (endret) Deilig å våkne og høre at fuglene synger ute, og at en hører lyden av en frisk bris i lautrærane og at sola skinner.......Da er det SOMMER!!!! Edit: Leif var innom gitt.... Endret 17. april 2005 av Kris_the_Ripper Lenke til kommentar
halvardm Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 Sol er deilig med ryggen til Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 Sol svir! Sola brenner huden, man svetter av varmen, og man blir nesten blind av å se på den. Jeg hater å få sola i fleisen, jeg hater å sole meg, og jeg hater den kvelende varmen den produserer. Jeg hater å måtte klistre feite lag med solkrem på kroppen, jeg hater å måtte gå med teite solbriller, og jeg hater å måtte bade i aloevera etter å ha blitt lettere skoldet i varmen. Jeg hater å brenne meg på varm asfalt som følger av solen, jeg hater at isen renner nedover hånden når den smelter, og jeg hater å bruke masse penger på ting å drikke i den kvelende varmen. Jeg hater når sola reflekteres i pc/mobil/tv skjermer, jeg hater når sola skinner inn vinduet om morgenen og vekker meg, og jeg hater virkelig når sola slikker meg mitt i fleisen! Snø, det er livet! Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 Hvordan kan noen klage over sol? Lenke til kommentar
Steina Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 [og jeg hater å bruke masse penger på ting å drikke i den kvelende varmen.] Det er digg da.. Kjøpe seg en kald drikke i varmen eg hater når sola reflekteres i pc/mobil/tv skjermer Amen Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 Hvorfor begynner noen å nyse når de får sollys i ansiktet? Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 Hvorfor begynner noen å nyse når de får sollys i ansiktet? Feilkobling i hjernen, visstnok. Lenke til kommentar
Feh Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 Sol svir!Sola brenner huden, man svetter av varmen, og man blir nesten blind av å se på den. Jeg hater å få sola i fleisen, jeg hater å sole meg, og jeg hater den kvelende varmen den produserer. Jeg hater å måtte klistre feite lag med solkrem på kroppen, jeg hater å måtte gå med teite solbriller, og jeg hater å måtte bade i aloevera etter å ha blitt lettere skoldet i varmen. Jeg hater å brenne meg på varm asfalt som følger av solen, jeg hater at isen renner nedover hånden når den smelter, og jeg hater å bruke masse penger på ting å drikke i den kvelende varmen. Jeg hater når sola reflekteres i pc/mobil/tv skjermer, jeg hater når sola skinner inn vinduet om morgenen og vekker meg, og jeg hater virkelig når sola slikker meg mitt i fleisen! Snø, det er livet! Sol varmer! Sola bruner kroppen. Brun kropp er fint. Damer liker brun kropp. Sola produserer energi. Sola gjør at det er +º om sommeren, og ikke -º. Sola får trær, planter og busker til å vokse og bli grønne. Sola varmer opp vannet ved badestrendene. Sola gjør at man med god samvittighet kan gå bort til noen fine damer og spørre om de kan smøre deg på ryggen. Sola gir lys. Sola gjør at vi kan se ting. Jeg elsker sola! og ikke minst med sol kommer SOMMEREN og da har vi FRI. Om vinteren har vi bare 1 uke til jul... Vinteren suger! Kulde er det værste som finnes på jord. Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 17. april 2005 Forfatter Del Skrevet 17. april 2005 Sol svir!Sola brenner huden, man svetter av varmen, og man blir nesten blind av å se på den. Jeg hater å få sola i fleisen, jeg hater å sole meg, og jeg hater den kvelende varmen den produserer. Jeg hater å måtte klistre feite lag med solkrem på kroppen, jeg hater å måtte gå med teite solbriller, og jeg hater å måtte bade i aloevera etter å ha blitt lettere skoldet i varmen. Jeg hater å brenne meg på varm asfalt som følger av solen, jeg hater at isen renner nedover hånden når den smelter, og jeg hater å bruke masse penger på ting å drikke i den kvelende varmen. Jeg hater når sola reflekteres i pc/mobil/tv skjermer, jeg hater når sola skinner inn vinduet om morgenen og vekker meg, og jeg hater virkelig når sola slikker meg mitt i fleisen! Snø, det er livet! Du elsker morrowind og hater sol! Skal vi gifte oss? Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 17. april 2005 Forfatter Del Skrevet 17. april 2005 Hvordan kan noen klage over sol? Bare les i tråden så får du se Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 Jeg elsker sola! Jeg også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå