GenericName Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 (endret) ... Endret 11. januar 2011 av Token Lenke til kommentar
hishadow Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 I kontrollpanelet i XP: Mappeinnstillinger -> Fil typer ... og endre standard program for filtypene ".cpp" og ".h" til Visual Studio. Lenke til kommentar
prebenl Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 Eventuelt høyreklikk, og velg "Åpne i". Velg så Visual Studio fra listen (eller browse om den ikke er der), og kryss av i ruten nederst i dialogen som sier noe som at "bruk alltid dette programmet for å åpne denne filtypen". Lenke til kommentar
kyrsjo Skrevet 18. april 2005 Del Skrevet 18. april 2005 Når jeg programmerer i Visual C++ og lagrer den som cpp og skal åpne den senere, så kommer den i Dev editoren, når jeg gjrene vil ha den i Visual editoren, for når jeg kompilerer i Dev blir det en feil, men i Visual er koden helt fin.Hvordan får jeg åpnet prosjektet i Visual, i stedet for å få den opp i Dev? Høres ut som om noe er galt med koden din... Hva klager den over? Lenke til kommentar
GenericName Skrevet 18. april 2005 Forfatter Del Skrevet 18. april 2005 (endret) ... Endret 11. januar 2011 av Token Lenke til kommentar
☀ ❄ Skrevet 18. april 2005 Del Skrevet 18. april 2005 Det er sånn at når jeg skriver det i Dev så blir det en feil, men kopierer over til Visual funker den, men når jeg tester det i dev igjen etter jeg har testa det i Visual funker den i Dev, men jeg liker Visual best, det er derfor jeg vil ha den som editor når jeg tester det på nytt. PEBKAC Det er for øvrig enkelte som anbefaler å bruke flere kompilatorer, fordi du da blir oppmerksom på plattformbestemt kode og/eller "compiler quirks" (sære problemer med en spesiell kompilator). Tenkte bare jeg skulle nevne det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå