Chainly Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 17-40L Håper inne Scanor blir sur på meg nå Hilsen Rune Lenke til kommentar
TigerBlack Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 Hehehehehe, er ikke sur på noen jeg,men det var skikklig nydlige bilder du hadde der bare så leit at adgangskortet mitt her på Fornebu ikke gjelder for å komme innenfor sperringene på OSL Lenke til kommentar
the_pilot Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 Meget pent det første der! Lenke til kommentar
Thomas J.L Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 likte det andre og det nest siste best Lenke til kommentar
the_pilot Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 Flybilder kan fort bli kjedelig, men du hadde noe eget. Meget pent. Lenke til kommentar
sven-o Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 Er ikke flyplasser egentlig avgrenset område? Hvordan har du klart å komme så nære? Bare lurer. Digge blider btw. Likte spesielt nr. 2, til tross for litt forstyrrende elementer. Lenke til kommentar
Chainly Skrevet 3. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2005 apron, eller flysiden på OSL er nok avgrenset for det vanlige publikum eller passasjer ja. Men jeg er jobber der, og har adgangskort og kjøretilatelse. Så har man noen frie stunder så blir det en kjøretur:) Lenke til kommentar
carp Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 likte det andre og det nest siste best Ah, tenkte på det samme! Klarer ikke helt å sette ord på det, men det var de beste etter min mening.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå