VegardStr Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 heil, lurer på å gjøre CD rommen og DVD rommen og Floppy svart, og kom over denne siden hos microplex http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?UGID=3085&GID=3000 men eg vet ikke hvilke CD rom og DVD rom og floppy eg har, så eg finner liksom ikke ut hvile type eg skal velge.. nokken som kan hjelpe meg å finne ut hvordan eg finner dette ut? har lyst å forandre farge fordi eg har netopp kjøpt meg nytt svart kabinett. og då e det finest md svar cd rom. Til alle Wannabe moderatorene: Hvis dette er feil postet, så FLYTT det , ikke STENG det. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 Kunne vært posta i HW-forumet, men samme det! Du finner det ut ved å kjøre f.eks. Sandra, som er et program som analyserer hardware'n din.. Eller enklere, du kan ta ut CD-ROM'n å se på undersida på klistremerket med produktinfoen! Men du kan jo prøve den universale, eller bare lakke selv.. Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 (endret) Innlegg slettet. Endret 19. september 2008 av xD^^ Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 Til alle Wannabe moderatorene:Hvis dette er feil postet, så FLYTT det , ikke STENG det. Litt Off-topic men hva i H***** er "Wannabe moderatorer?" Anbefaler deg å spraye, selvlagd er vellagd Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 Finnes Wannabe's som prøver å være litt voksne og ordentlige å være litt moderator uten de samme rettighetene.. Disse som går rundt i forskjellige tråder og nesten bare pirker på om posten er postet feil! Litt tragisk spør du meg, men på en annen side kan det være greit for det finnes enkelte deler av forumet som har få besøk av de ordentlig moddisene.. OnTopic: Jupp, DIY løsningene er alltid best! Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 (endret) Innlegg slettet. Endret 19. september 2008 av xD^^ Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 De har jo ingen makt.. Derfor jeg ler av dem! Dog, det er greit å få en irettesettelse av en annen bruker så lenge den er konstruktiv Dækærn, så mye Off-Topic! Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 (endret) hehe *Proud member Of Opp Topic* Endret 17. april 2005 av [KingNorthGarden] Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 17. april 2005 Forfatter Del Skrevet 17. april 2005 det eg egentlig mente med wannabe moderator, er at folk som er moderatorer bare stenger postre hele tiden.. uten å lese. Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 det eg egentlig mente med wannabe moderator, er at folk som er moderatorer bare stenger postre hele tiden.. uten å lese. Da er han ikke Wannabe, Han er moderator da! Lenke til kommentar
Islanbadsj Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 Hvis man har en CD-rom med svart bulk og man sprayer klar lakk utenpå, blir det samme finish på den som det er på ett svart trekabinett med klarlakk? Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 det eg egentlig mente med wannabe moderator, er at folk som er moderatorer bare stenger postre hele tiden.. uten å lese. Da er han ikke Wannabe, Han er moderator da! Samme jeg tenkte på! Dagens, nesten.. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 Hvis man har en CD-rom med svart bulk og man sprayer klar lakk utenpå, blir det samme finish på den som det er på ett svart trekabinett med klarlakk? Skjønte ikke hva du mente..? Lenke til kommentar
Islanbadsj Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 Hvis man sprayer klarlakk på den svarte bulken (framsiden) på en CD-rom, vil det da bli samme finish på den som på ett svart trekabinett med klarlakk?(F.eks. Snekker'n sitt black and chrome) Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 18. april 2005 Del Skrevet 18. april 2005 Nei..? Altså.. Blir jo ingen forskjell Bare et transparent lag som du så vidt ser.. Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 18. april 2005 Del Skrevet 18. april 2005 Klarlakk er vel bare et klart lag med lagg Som er gjennomsiktig, som bare gjør overflaten mer blank eller? Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 18. april 2005 Del Skrevet 18. april 2005 Klarlakk er et lakk som skal beskytte fargen så den ikke peller av og overflatene blir nok litt blankere, men det kommer ann på om lakkfargen eller glossy eller om du har brukt voks/rubbing! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå