gobeinet Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 kjøpte meg netopp et sapphire x800xl agp kort, fungerer fett i teste og spill. men det som iriterer meg er at skjermen flimrer veldig ofte når jeg spiller/ser på animasjoner. har prød å instalere nye drivere og tatt ut kortet å satt det inn igjen men flimrer forsatt. Kortet er ikke overklokket og vifta fungerer hva burde jeg gjøre?? Lenke til kommentar
MacManus Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 Hvis du har muligheten ville jeg testet det i en annen maskin og se om samme problem oppstod der også. Hvis det ikke gjorde det er det jo noe annet enn skjermkortet. Hvis samme problem oppstår der er det feil på kortet og da leverer du det inn igjen. Lenke til kommentar
gobeinet Skrevet 17. april 2005 Forfatter Del Skrevet 17. april 2005 har ikke mulighet for det nå. bare å levere det da Lenke til kommentar
Howard_ Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 (endret) Prøv å endre refreshrateen på skjermen. Denne nullstiller seg som regel hos meg ved endring av drivere. Da flimrer det det hos meg. 85hz er behagelig å se på. Endret 17. april 2005 av Howard_ Lenke til kommentar
Fjelldal83 Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 Prøvd å slå på vsync? Lenke til kommentar
gobeinet Skrevet 17. april 2005 Forfatter Del Skrevet 17. april 2005 (endret) skal prøve vsync og endre på skjermen (har ikke pc'n på internett, alt for mye spyware) men jeg prøvde å kjøre en max core test på ati tools, det som skjedde var at den gikk ned (jeg stoppet den ved 120mHz) og den ble ikke stabil. tviler på at det er noe med skjermen da. men jeg er åpen for alle forslag Endret 17. april 2005 av gobeinet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå