shebban Skrevet 6. juli 2002 Del Skrevet 6. juli 2002 Hvordan lage oppstarts disk i win xp? Lenke til kommentar
eught Skrevet 6. juli 2002 Del Skrevet 6. juli 2002 gå på min datamaskin. så høyreklikker du på floppy. så på formater. og så velger du alternativ der. (create MS-DOS boot disk) eller noe sånt. Lenke til kommentar
Sunlord Skrevet 6. juli 2002 Del Skrevet 6. juli 2002 dette trodde ikke jeg gikk ann.. MEN! da jeg skulle formatere en diskett så jeg det.. der hvor man formaterer disketter kan man krysse av en bolk om å lage ms-dos oppstartsdiskett! :smile: med andre ord.. høyreklikk på a: ned til format og så ms-dos oppstartsdiskett.. Lenke til kommentar
oltis Skrevet 6. juli 2002 Del Skrevet 6. juli 2002 Gå hit: http://www.microsoft.com/downloads/release...arch&ordinal=24 Tori Lenke til kommentar
shebban Skrevet 6. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2002 Takker for svar! Hadde aldri funne det ut uten hjelp!!! Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 6. juli 2002 Del Skrevet 6. juli 2002 du kan også laste ned bootdisks til de fleste os'er fra www.bootdisk.com Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå