Djesligt Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 Når jeg åpner prisguiden får jeg bare opp annonse og logo i midten (får ikke lastet opp bilde) Den står i all evighet på Transferring data from ads6.apt.no... Dette skjer KUN i Firefox, i IE funker akkuratt dette fint. Er det bare hos meg eller? Har jo vært innepå prisguiden før med Firefox mener jeg. Lenke til kommentar
Tinker Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 (endret) Nei, det er ikke bare hos deg. Skjer her også. Hvis du tar en "reload - refresh" ordner det seg, til neste gang. Da jeg lastet ned versjon 1.0 syns jeg det ble verre. Så hentet jeg ned stadige oppdateringer(nightlies) og problemet var lenge borte. Nå, etter å ha tatt i bruk ver. 1.03 har det kommet mer igjen. Men det skjer ikke hele tida. Finnes noe om dette i tråder på forumet før og. Sannsynlig en bug i Firefox, men foretrekker FF framfor IE! Endret 17. april 2005 av Tinker Lenke til kommentar
Djesligt Skrevet 17. april 2005 Forfatter Del Skrevet 17. april 2005 (endret) Takk for svar. Reload funket, men litt kjipt å måtte bruke det. Er heldigvis ingen stor bruker av prisguiden, som likevel kan være veldig nyttig til tider. #EDIT# fjernet et ord Endret 17. april 2005 av Djesligt Lenke til kommentar
Bimmelom Skrevet 19. april 2005 Del Skrevet 19. april 2005 Alt funker hos meg. Firefox har jeg også. Lenke til kommentar
havfal Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 Alt funker hos meg. Firefox har jeg også. Samme her. kan det være noe med ad-block eller noe sånnt? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå