alienware Skrevet 6. juli 2002 Del Skrevet 6. juli 2002 jeg skal lakke et coolermster atc 210 som er i aluminium jeg lurer på ossen jeg skal gjøre det pent skikkelig pent.er det eventuelt en annen grunning for aluminium. Lenke til kommentar
Bøgge Bakken Skrevet 6. juli 2002 Del Skrevet 6. juli 2002 Vis du ikke har lakkert før burde du øve deg på et gammet tower først eller få profosonelle til og gjøre det. Det siste er vel det beste men koster vanvittig med penger. Lenke til kommentar
MrGame Skrevet 6. juli 2002 Del Skrevet 6. juli 2002 Det finnes egen grunning for aluminium ja.. Det er bedre å lakkere 2 strøk enn at det renner =) Lenke til kommentar
alienware Skrevet 6. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2002 Det kan vel ikke koste så veldig mye for 4 plater. rundt 3000 kansje [ Denne Melding var redigert av: alienware på 2002-07-06 18:24 ] Lenke til kommentar
Bøgge Bakken Skrevet 6. juli 2002 Del Skrevet 6. juli 2002 3000 kr er mye penger men da blir det gjort skikkelig bra da. Lenke til kommentar
oceana Skrevet 10. juli 2002 Del Skrevet 10. juli 2002 det er da ikke så vanskelig å male pent så lenge overflaten er blank.... bare legg kabinettet over på siden, dekk til der det trengs, og spray på i flere tynne lag.... :smile: best å la det ligge med den siden du skal male opp, i tilfelle det renner, så flater det seg ut istedenfor å lage stygge rennende striper...:smile: Lenke til kommentar
clubzoda Skrevet 11. juli 2002 Del Skrevet 11. juli 2002 en ting å huske på er å bruke silikon-fjerner. sånn at du får bort eventuelle fettflekker å sånt. Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 12. juli 2002 Del Skrevet 12. juli 2002 Quote: Den 2002-07-10 23:20, oceana skrev:best å la det ligge med den siden du skal male opp, i tilfelle det renner, så flater det seg ut istedenfor å lage stygge rennende striper...:smile: Tanken er grei nok, men nei. Med mindre du har 100% støvfritt rom, så vil du få nupper på overflaten svært lett. Det beste er og ha det du skal lakke vertikalt. Sig og lignene forekommer ikke hvis du gjør skikkelig arbeid. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå