Gå til innhold

gått lei wow?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

et veldig godt tips fra min side, er å slutte med jaget etter å levle. Gå rundt nyt naturen, jobb litt med yrket ditt. Prat med folk, jeg og ble "lei" etter alt leveling peset. Nå har jeg starta en ny character og levler som aldri før, men det går så veldig bra, fordi jeg tenker ikke på det, jeg spiller for å ha det fett.

Lenke til kommentar
Gikk lei jeg og når jeg kom til lvl 40

Bruker nå masse tid og G på Engineering heller. Det blir jeg ikke lei.

Når jeg har en grunn til det, jager jeg lvl på char. (våpen o.l)

Man blir veldig fort lei av lvl mas. Proffession er mer givende enn å mase etter lvl

V

Jeg også er drit lei! Har en Level 55 Mage... den har sikkert rested 2-3uker nå. Lissom... det er den evige repeat-sirkelen som gjør det. Jeg har 300 på alle proffessions, så kan ikke gjøre mer der heller.

Eneste som er å gjøre er å grinde etter XP og farme etter våpen. Gørr... gruer meg til level 60 også, da det eneste du gjør er å bruker 8timer+ på å slaye Onyxia eller hva det heter, og så roller på items med 40 andre... ----> 8 Timer waste om du ikke får noe.

Jeg har starte en alt.character som er level 38nå... men er gørr lei av det også, og ettersom det fine været kommer er det jo ikke akkurat inspirerende å spille.

Jeg kommer til å betale kontoen ut sommer... og se om det blir kjekkere da! Hvis ikke er det å legge det på hylle evnt selge charcaterene ;) 2x Level 60 Konto...

Over og ut!

Lenke til kommentar

Går lei hele tiden. Men så tar det ikke lang tid før jeg er tilbake igjen og spiller for fullt :)

Et tips er å ha mange forskjellige karakterer, så når du er lei bytter du. Man blir alltid lei av å gjøre det samme i det uendelige.

Blir farlig opphengt i spillet i perioder. Går utover søvnen og sosiallivet.

Lenke til kommentar
Gikk lei jeg og når jeg kom til lvl 40

Bruker nå masse tid og G på Engineering heller. Det blir jeg ikke lei.

Når jeg har en grunn til det, jager jeg lvl på char. (våpen o.l)

Man blir veldig fort lei av lvl mas. Proffession er mer givende enn å mase etter lvl

V

Jeg også er drit lei! Har en Level 55 Mage... den har sikkert rested 2-3uker nå. Lissom... det er den evige repeat-sirkelen som gjør det. Jeg har 300 på alle proffessions, så kan ikke gjøre mer der heller.

Eneste som er å gjøre er å grinde etter XP og farme etter våpen. Gørr... gruer meg til level 60 også, da det eneste du gjør er å bruker 8timer+ på å slaye Onyxia eller hva det heter, og så roller på items med 40 andre... ----> 8 Timer waste om du ikke får noe.

Jeg har starte en alt.character som er level 38nå... men er gørr lei av det også, og ettersom det fine været kommer er det jo ikke akkurat inspirerende å spille.

Jeg kommer til å betale kontoen ut sommer... og se om det blir kjekkere da! Hvis ikke er det å legge det på hylle evnt selge charcaterene ;) 2x Level 60 Konto...

Over og ut!

Snakket lenge og vel med en lvl 60 mage ingame i går.

Han sa omtrent det samme som deg. Men, han hadde stor glede av å hjelpe de som er lavere lvl.

Husker ved mer enn en anledning hvor jeg har vært så nære, eller så langt i fra, å klare en quest. Plutselig har det kommet en lvl 60 eller noe og hjulpet. 1 minutt så er questen løst.

Jeg løper rundt i Elwynn forrest eller wetlands rett som det er, for å hjelpe

Noen vil ha hjelp, noen vil ikke.

Ellers er det vel annonsert en god del nytt for igh lvl i neste content pacth.

Honour system bør vel være interessant når man er high lvl og?

V

Lenke til kommentar

Mitt tips er også å nyte spillopplevelsen framfor å jage etter lvl 60.. Folk som sverger til å bare ha gathering yrker forstår jeg ikke... Det å drive på med yrket ditt og oppnå nye ting, er jo en del av det som gjør spillet verdt å spille!

Eksempler på dette er at jeg nettopp har fullført BS questene, som har krevd uendelig med tid, svette og tårer (bl.a. ca 400 mithril bars), men det har jo vært en opplevelse i seg selv det!

Er nå et annerkjent medlem av The Mithril Order og sitter igjen med 250+ i BS skill og ett par frekke items: Signet of Expertise som jeg bruker til å summone Hammer of Expertise og Glimmering Mithril Insignia, sistnevnte er MEGET kjekk i PvP mot prester! Ofte så fatter de ingenting når Fear ikke funker, og de bare står der og blir slaktet på to komma ni! (... om ei uka e du fri... tra-la-la) :D

edit: hei...

Endret av superreven
Lenke til kommentar

Tja, er level 54 holypriest og healer i vei i instances, og er enda ikke lei :) Alle som ikke har spillt priest og som sier at 'holypriest er booooring, bare healing HELE tiden' tar grundig feil, tror det er meg som har mest å gjøre og følge med på i instances, så prøv priest før dere sier noe om den :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...