pessimisten Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 trenger ny harddisk 160 -250 gb. er det noen som har forslag til hva jeg burde kjøpe? Lenke til kommentar
MorePower Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 Hva med disker fra Samsung eventuelt Seagate. Kjøp gjerne s-ata disker om hovedkortet ditt støtter det. Tror du får mest lagringsplass for pengene om du velger 200 eller 160GB disker. Lenke til kommentar
pessimisten Skrevet 17. april 2005 Forfatter Del Skrevet 17. april 2005 tror dere denne good nok? My Webpage Lenke til kommentar
War Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 (endret) ' finn den her inne i prisguiden prisguide 100kr mer for en 200gb , men du trenger vel ikke mer? Endret 17. april 2005 av War Lenke til kommentar
zeltex Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 Så lenge du har S-ata tilkoblingsmuligheter på hovedkortet funker den perfekt hos deg. Hvis du nå har OS på en IDE disk, vil jeg tipse deg om å forrandre på dette å legge inn OS på den nye SATA disken. Lenke til kommentar
pessimisten Skrevet 17. april 2005 Forfatter Del Skrevet 17. april 2005 Så lenge du har S-ata tilkoblingsmuligheter på hovedkortet funker den perfekt hos deg. Hvis du nå har OS på en IDE disk, vil jeg tipse deg om å forrandre på dette å legge inn OS på den nye SATA disken. sier meg ingen ting, men e har denne pcen tror det er s-ata på den....denne Lenke til kommentar
underground Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 Så lenge du har S-ata tilkoblingsmuligheter på hovedkortet funker den perfekt hos deg. Hvis du nå har OS på en IDE disk, vil jeg tipse deg om å forrandre på dette å legge inn OS på den nye SATA disken. sier meg ingen ting, men e har denne pcen tror det er s-ata på den....denne Den maskinen der støtter helt fint den hardisken du har funnet. Det han mener er at du bør legge Windows på den nye SATA hardisken fordi den er raskerere og nyere. Og bruke den gamle hardisken til diverse filer. Lenke til kommentar
pessimisten Skrevet 17. april 2005 Forfatter Del Skrevet 17. april 2005 Så lenge du har S-ata tilkoblingsmuligheter på hovedkortet funker den perfekt hos deg. Hvis du nå har OS på en IDE disk, vil jeg tipse deg om å forrandre på dette å legge inn OS på den nye SATA disken. sier meg ingen ting, men e har denne pcen tror det er s-ata på den....denne Den maskinen der støtter helt fint den hardisken du har funnet. Det han mener er at du bør legge Windows på den nye SATA hardisken fordi den er raskerere og nyere. Og bruke den gamle hardisken til diverse filer. ååååå nå skjønner jeg. oki får e nok til Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 Du får mest for pengene hvis du kjøper en 250GB disk. Lenke til kommentar
pessimisten Skrevet 18. april 2005 Forfatter Del Skrevet 18. april 2005 Du får mest for pengene hvis du kjøper en 250GB disk. okey bra å høre... tror ikke e skal ha større enn 300 så det passer me fint Lenke til kommentar
XciTe Skrevet 18. april 2005 Del Skrevet 18. april 2005 får jo så klart mest for en 300 disk ^^ akkurat bestilt. Lenke til kommentar
pessimisten Skrevet 18. april 2005 Forfatter Del Skrevet 18. april 2005 får jo så klart mest for en 300 disk ^^ akkurat bestilt. oki Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå