Torjus Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 Nå kommer det sikkert mange og sier "lær deg css og html" osv. Men jeg bare spør, er det noen som har en hjemmeside de ikke bruker som de vil gi bort? Jeg fikk en av PoleCat, men er litt lei og ville prøve å lage en egen. Det gikk dårlig pga jeg har så dårlig fantasi. Noen som har en til overs? Sikkert mange som synes det er idoioti å spør om en gratis hjemmeside, men... Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 http://www.google.no/search?q=free+website+templates Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 17. april 2005 Forfatter Del Skrevet 17. april 2005 http://www.google.no/search?q=free+website+templates Finner bare sånne business sider osv der... Lenke til kommentar
Domodyret Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 Sikkert mange som synes det er idoioti å spør om en gratis hjemmeside Om du har så inderlig lyst på én, så lær deg det. Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 Gjør du egentlig andre ting enn å spør om gratis hjemmesider? Folk har faktisk andre ting å gjøre enn å lage hjemmesider til deg hele tiden fordi du blir "lei" av dem. PoleCat lagde en kjempefin side til deg! Be happy and smile Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 18. april 2005 Del Skrevet 18. april 2005 Du kan ta denne hvis du absolutt trenger en. Den er uferdig, og jeg gidder ikke lage mer på den. Du kan ta den, og studere kodingen, og be om hjelp til å videreutvikle den her. Lenke til kommentar
genstian Skrevet 18. april 2005 Del Skrevet 18. april 2005 jeg kan lage akkurat hva du vil, mot betaling Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 18. april 2005 Del Skrevet 18. april 2005 jeg kan lage akkurat hva du vil, mot betaling La oss få se hva du kan lage, da, hotten! Siden du kan lage alt, er jeg litt nysgjerrig. Har du et eksempel? Lenke til kommentar
ingveh Skrevet 18. april 2005 Del Skrevet 18. april 2005 Du kan få denne hvis du vil. Ligger bare på serveren og tar plass, en side jeg aldri ble fornøyd med. Ganske uferdig, og jeg ville gjort en del justeringer. Du skal få det gratis mot litt credit nederst på siden eller noe.. Lenke til kommentar
Lokaltog Skrevet 18. april 2005 Del Skrevet 18. april 2005 (endret) Sikkert mange som synes det er idoioti å spør om en gratis hjemmeside, men... jeg kan lage akkurat hva du vil, mot betaling Sheesh. Leste du i det hele tatt første post i denne tråden? Edit: nei, alvorlig talt. PoleCat lagde en kjempefin side til deg! Be happy and smile. Endret 18. april 2005 av Lokaltog Lenke til kommentar
Gilbert Skrevet 18. april 2005 Del Skrevet 18. april 2005 Han spør om en gratis side. Folk gir han en gratis side. Where was the problem? Lenke til kommentar
Lokaltog Skrevet 18. april 2005 Del Skrevet 18. april 2005 Han spør om en gratis side.Folk gir han en gratis side. Where was the problem? Klagde på hotstian som ønsker å selge design. Lenke til kommentar
Luv Skrevet 18. april 2005 Del Skrevet 18. april 2005 Du kan få denne hvis du vil.Ligger bare på serveren og tar plass, en side jeg aldri ble fornøyd med. Ganske uferdig, og jeg ville gjort en del justeringer. Du skal få det gratis mot litt credit nederst på siden eller noe.. Jeg er interressert om ikke fuZzy slår til.. Er det greit? Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 18. april 2005 Del Skrevet 18. april 2005 Er det noe i veien for at begge bruker den? Dere må jo uansett kredittere <ingve> for den... Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 18. april 2005 Forfatter Del Skrevet 18. april 2005 (endret) Jeg "slo til"! EDIT: http://home.no.net/fuzzy2/ Endret 18. april 2005 av fUzZy^ Lenke til kommentar
Luv Skrevet 18. april 2005 Del Skrevet 18. april 2005 Du burde egentlig gjøre noen endringer som gjør det litt mer personelig.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå