xhenrik Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 (endret) Har en travelmate 8004, men den blir rimelig mishandla i sekken min fram og tilbake til skolen, og har fått et merke på lokket. Trenger altså en sleeve. Maskinen er 33.2 cm x 28 cm x 3.6 cm. Tucano Second Skin Folder 14-15" NoteBook sort (34 x 28 x 4 cm (interne mål)) ser perfekt ut, men den passer til 14" til 15" skjermer. Det betyr at jeg ligger i toppen av intervallet, og kanskje den blir for trang? Er interessert i å høre om noen andre har denne, og om det er litt strekk i stoffet, og gjerne om maskinen passer godt om noen skulle ha den infoen. Endret 17. april 2005 av vell Lenke til kommentar
JuGeun Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 Har en slik second skin 12" til min iBook. Den passer naturligvis utmerket, disse er ve lagd for iBook/PowerBook. Kan ikke si om den du viser til kommer til å passe din maskin, men du kan ta en titt på specsene til 14" iBook og 15" PB som denne sleeven ant. er lagd for: Størrelse og vekt (15-tommersmodeller) Høyde: 2,8 cm Bredde: 34,8 cm Dybde: 24,1 cm Størrelse og vekt: iBook G4 med 14,1-tommers skjerm Høyde: 3,42 cm Bredde: 32,3 cm Dybde: 25,9 cm Som du ser vil dybde (og litt høyde) være ditt hovedproblem, 15" PB er widescreen og derfor ikke fullt så dyp. Sleeven er litt elastisk, men det blir bare spekulering fra min side om den passer på din. Vil tro den gjør det, hvis ikke har du alltids angrefrist. Lenke til kommentar
xhenrik Skrevet 17. april 2005 Forfatter Del Skrevet 17. april 2005 Takker for svaret. Jeg kan jo selvsagt gå på eplehuset og prøve en mac-sleeve, men er det noen andre plasser der de har pc-verjsonen av Tucano-sleevene, slik som på ucarry.no? Fint at den var elastisk, det gav mer håp om at den jeg fant passer. Lenke til kommentar
xhenrik Skrevet 20. april 2005 Forfatter Del Skrevet 20. april 2005 Bestilte en Tucano Second Skin Folder 14-15" NoteBook fra ucarry.no i går. Skal komme tilbake til om den passer greit. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå