Cs-mannen Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 jeg kjøpte ny data fra netshop og fikk den på torsdag, og jeg er redd for at det er noe feil på den. Hvordan finner jeg det ut? Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 www.memtest86.com Då tester du minnet og ser om det er noko feil. Lenke til kommentar
Cs-mannen Skrevet 17. april 2005 Forfatter Del Skrevet 17. april 2005 Men hvordan gjør jeg det etter at jeg har lastet det ned? Lenke til kommentar
atrax Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 Du var jo på hjemmesiden og lastet det ned. Hvorfor ikke lese der hvordan du bruker det i samme slengen? Windows Installation For windows installation begin by downloading either the Pre-Compiled Windows package to build a boot-able floppy disk or an ISO (zip version) to create a boot-able CDROM. After the file is downloaded an extract must be done to uncompress the file(s). To extract right click on the downloaded file and select the "Extract All" option. The extract option will let you choose where the files will be extracted to. To build a bootable floppy go the the folder where the files were extracted and click on the Install icon. The floppy disk will appear to be unformatted by Windows after the install is complete. To build a boot-able CDROM use your CD burning software to create an image from the un-zipped ISO file. Since Memtest86 is a standalone program it does not require any operating system support for execution. It can be used with any PC regardless of what operating system, if any, is installed. The test image may be loaded from a floppy disk or may be loaded via LILO on Linux systems. Any Unix, Windows or DOS system may be used to create a boot floppy or bootable CDROM. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå