tigergutten Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 Jeg er på jakt etter noe info om hvordan Telio sikrer sine samtaler; krypterer de samtalene, eller er det bare basert på mac-adresser som er innlagt i "boksen" du får med osv... Om noen hadde en link, eller kunne skrive noen ord, så hadde jeg blitt MEGET takknemlig.. eventuelt kan vedkommende bare legge inn msn, epost, tlf eller lignende, og jeg tar kontakt Lenke til kommentar
RattleBattle Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 Kjenner ikke til Telio spesielt, men generelt sett er IP-telefoni beregnet på hjemmebruk lett å avlytte. Man bør m.a.o ikke røpe statshemmeligheter over en sånn telefon. Lenke til kommentar
tigergutten Skrevet 17. april 2005 Forfatter Del Skrevet 17. april 2005 Ettersom jeg har fått med meg så er Telio kryptert også, men er ikke sikker på hvilken kryptering de bruker.. men som sagt, all info om sikkerheten deres tas mot med stor takk Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 Kjenner ikke til Telio spesielt, men generelt sett er IP-telefoni beregnet på hjemmebruk lett å avlytte. Man bør m.a.o ikke røpe statshemmeligheter over en sånn telefon. Det kan man jo si om alle telefoner... Lenke til kommentar
tigergutten Skrevet 17. april 2005 Forfatter Del Skrevet 17. april 2005 Kjenner ikke til Telio spesielt, men generelt sett er IP-telefoni beregnet på hjemmebruk lett å avlytte. Man bør m.a.o ikke røpe statshemmeligheter over en sånn telefon. Det kan man jo si om alle telefoner... Stemmer! Lenke til kommentar
tigergutten Skrevet 18. april 2005 Forfatter Del Skrevet 18. april 2005 Ingen som vet noe om dette?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå