normal Skrevet 6. juli 2002 Del Skrevet 6. juli 2002 Er det sikkert å legge inn? Noe Ytelse å hente på CS? Kan det oppdateres uten å reinstallere Windows? (har hørt om en teit sperre for dette i beta versjoner) Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 6. juli 2002 Del Skrevet 6. juli 2002 Nei du vil nok ikke få noen performance økning i CS, da dette spillet er laga på en engine som kom i 1998 ca. Spill som støtter DX9 funksjoner er ikke på markedet enda tror jeg. Og ja, du må reinstallere windows. Denne beta-versjonen er kun for hardcore-testere og er sannsynligvis proppfull av bugs enda, og anbefales absolutt IKKE å legges inn på et system som kjører allverdens mulige programmer og drivere. Må visst ha helt clean install. Hold deg til DX8.1 foreløpig du, det er den siste ofisielle DX'en. Og den virker bra nok :smile: _________________ ---- "Gjort er gjort og spist er spist" sa elgen i Hakkebakkeskogen under våpenhvilemøtet mellom Mikkel Rev og de andre dyra. Skulle ønske Sharon hadde samme innstillinga. [ Denne Melding var redigert av: Bitex på 2002-07-06 17:23 ] Lenke til kommentar
mad_arab Skrevet 6. juli 2002 Del Skrevet 6. juli 2002 Å installere denne betaen er totalt idioti. (ja, jeg mener det seriøst). Det finnes ikke DX9 software, det finnes ikke DX9 spill, det finnes DX9 hardware, og det finnes ikke DX9 drivere. Hva er poenget? Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 6. juli 2002 Del Skrevet 6. juli 2002 Jeg bruke Direct X 9 beta.. funke fett.. La den inn for å kjøre GTA3 i Xp. har ikke oppdaga noen bugs ennå.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå