Grundig Skrevet 18. april 2005 Del Skrevet 18. april 2005 Moderatorer: Kommer det snart en ny poll? Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 18. april 2005 Del Skrevet 18. april 2005 (endret) Liker ikke det helt eg. Jaja what the hell..... Har ikke du sånne ModeratorPowerTools slik at du kan lage en poll da? Endret 18. april 2005 av tor_erik Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 18. april 2005 Del Skrevet 18. april 2005 OT-baren høres ut som en kaffebare elns. *grøsser* Lenke til kommentar
Mr. Fiskum Skrevet 18. april 2005 Del Skrevet 18. april 2005 OT-baren høres ut som en kaffebare elns. *grøsser* må si jeg er enig!! Lenke til kommentar
SGE7000 Skrevet 18. april 2005 Del Skrevet 18. april 2005 Sleng på en poll med "vil du at søppel skal skifte navn" - hvis mange vil det, lager dere en ny poll med alternativer Lenke til kommentar
DesertGlow Skrevet 18. april 2005 Forfatter Del Skrevet 18. april 2005 Forandringen er foretatt. Det skjer ikke noe mer med det nå. Lenke til kommentar
SGE7000 Skrevet 18. april 2005 Del Skrevet 18. april 2005 Forandringen er foretatt. Det skjer ikke noe mer med det nå. ja, for det ville jo blitt verdens undergang hvis dere hade gjort som flertallet ville Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 18. april 2005 Del Skrevet 18. april 2005 Det er vel ikke navnet som er det viktigste, men innholdet? Skjønner ikke hvorfor dere sutrer! Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 18. april 2005 Del Skrevet 18. april 2005 (endret) Forandringen er foretatt. Det skjer ikke noe mer med det nå. 90% er imot forslaget, hva er problemet da? Endret 18. april 2005 av Natrium Lenke til kommentar
DesertGlow Skrevet 18. april 2005 Forfatter Del Skrevet 18. april 2005 Forandringen er foretatt. Det skjer ikke noe mer med det nå. 90% er imot forslaget, hva er problemet da? Det er en uttalelse du ikke har et fnugg av grunnlag for å si. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 18. april 2005 Del Skrevet 18. april 2005 Kranglefanter! Jeg hater navnet, men føler ikke noen trang for å ta helt av. Deal with it. Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 18. april 2005 Del Skrevet 18. april 2005 Kan du i alle fall svare på hva som skulle bli oppnådd med navneskifte nå som du er her? Lenke til kommentar
DesertGlow Skrevet 18. april 2005 Forfatter Del Skrevet 18. april 2005 Kan du i alle fall svare på hva som skulle bli oppnådd med navneskifte nå som du er her? Hadde du fulgt med ville du sett at det er for å få et navn som står til innholdet i kategorien. Vi har lagt ned "forbud" mot å snakke om tull og tøys uten noe verdi, og "smakløse" ting som stod i beskrivelsen. Vi er klar over at ikke alle er fornøyde. Vi er klar over at mange er fornøyde. Vi er klar over at en del stiller seg klinkende likegyldige. Alle vil ikke kunne bli fornøyde. Dette er resultatet. Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 18. april 2005 Del Skrevet 18. april 2005 Jeg er ikke ute etter en giga krangel, men lurer kun på hvorfor ot-baren ble valgt? Det kom jo ikke blant finalistene i pollen engang( http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=396811 ) Ikke alle forslagene på pollen var "gode", men hvorfor ble ikke noe fra pollen valgt? Lenke til kommentar
DesertGlow Skrevet 18. april 2005 Forfatter Del Skrevet 18. april 2005 Jeg er ikke ute etter en giga krangel, men lurer kun på hvorfor ot-baren ble valgt? Det kom jo ikke blant finalistene i pollen engang( http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=396811 )Ikke alle forslagene på pollen var "gode", men hvorfor ble ikke noe fra pollen valgt? Fordi OT-baren var et forslag som ble gjort om til "Baren" som vi fikk et klart inntrykk av var et mye mindre godt likt forslag enn OT-baren, og at folk som egentlig likte OT-baren derfor stemte noe annet. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 18. april 2005 Del Skrevet 18. april 2005 Jeg er ikke ute etter en giga krangel, men lurer kun på hvorfor ot-baren ble valgt? Det kom jo ikke blant finalistene i pollen engang( http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=396811 )Ikke alle forslagene på pollen var "gode", men hvorfor ble ikke noe fra pollen valgt? Fordi OT-baren var et forslag som ble gjort om til "Baren" som vi fikk et klart inntrykk av var et mye mindre godt likt forslag enn OT-baren, og at folk som egentlig likte OT-baren derfor stemte noe annet. Ikke mitt inntrykk, men nok om det. Men jeg syns ikke OT-Baren er noe mer beskrivende enn det søppel var. Ikke at jeg har noe bedre forslag, men det er nå bare min menig. Syns liksom dette var en liten overkjøring av brukerne, selvfølgelig er ikke dette et rent demokrati. Det burde bare vært en mer seriøs poll der styret hadde alternativer som de kunne godta uansett utfall. Lenke til kommentar
svamp Skrevet 18. april 2005 Del Skrevet 18. april 2005 Det ble jo som sagt før presisert at pollen ikke var avgjørende, og at forumstyret skulle ta den endelige avgjørelsen, så sånn sett er det jo greit, styret "har sitt på da tørra" Jeg syns bare akkurat ordet "baren" er feil, men det er ikke verdens undergang, bare nesten. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 18. april 2005 Del Skrevet 18. april 2005 2540 innlegg i OT-Baren er kanskje hakket mindre patetisk enn 2540 i Søppel. Så det er vel egentlig ikke så gale. Lenke til kommentar
Medrakil Skrevet 19. april 2005 Del Skrevet 19. april 2005 For meg vil det alltid være gode gamle søppel... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå