Gå til innhold

"Søppel" er historie

DesertGlow

Anbefalte innlegg

BAREN?!?!?!

Enig med deg. Hadde man skiftet til bare OT, så hadde det for så vidt vært greit. Det er "baren" som ikke passer inn. Ikke er det barometre her, og ikke er det noen bar heller.

For ikke å snakke om at 95% av de som poster her ikke engang har lov til å sette sin fot innenfor en bar.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
BAREN?!?!?!

Enig med deg. Hadde man skiftet til bare OT, så hadde det for så vidt vært greit. Det er "baren" som ikke passer inn. Ikke er det barometre her, og ikke er det noen bar heller.

For ikke å snakke om at 95% av de som poster her ikke engang har lov til å sette sin fot innenfor en bar.

Indeed.

Lenke til kommentar
BAREN?!?!?!

haha så irrelevant at det er morsomt :p

Lenke til kommentar
BAREN?!?!?!

Hva har det med saken?

Lenke til kommentar
BAREN?!?!?!

Hva har det med saken?

"Søren, vi er ikke gamle nok til å gå på bar, la oss lage vår egen i stedet! Haha, EIIID!"

Get it? ;)

Lenke til kommentar

Haha! Jeg trodde at tråden min var blitt flyttet til en (for meg) ukjent del av forumet :!:, men den gang ei, "OT-baren" er jo mye bedre enn "søppel", litt trivelig faktisk. Sitter her hjemme og ber høyttaleren sende over sjokomelken :p. Men det er jo meg i et nøtteskall da :innocent:.

Lenke til kommentar
Helt enig med desertglow. Er det samme hva det heter! det spiller virkelig ingen rolle. Navnet er bra nok. Og er som sagt nøytralt!

Synes alle kan slutte å mase om dette nå da det er endret og høyst sannsynlig ikke vil bli endret tilbake.

hvis det ikke spiller noe rolle hva det heter, så kunne det fortsett å hete søppel

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...