Suppelars2k Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 BAREN?!?!?! Enig med deg. Hadde man skiftet til bare OT, så hadde det for så vidt vært greit. Det er "baren" som ikke passer inn. Ikke er det barometre her, og ikke er det noen bar heller. For ikke å snakke om at 95% av de som poster her ikke engang har lov til å sette sin fot innenfor en bar. Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 BAREN?!?!?! Enig med deg. Hadde man skiftet til bare OT, så hadde det for så vidt vært greit. Det er "baren" som ikke passer inn. Ikke er det barometre her, og ikke er det noen bar heller. For ikke å snakke om at 95% av de som poster her ikke engang har lov til å sette sin fot innenfor en bar. Indeed. Lenke til kommentar
Bogan Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 BAREN?!?!?! Enig med deg. Hadde man skiftet til bare OT, så hadde det for så vidt vært greit. Det er "baren" som ikke passer inn. Ikke er det barometre her, og ikke er det noen bar heller. For ikke å snakke om at 95% av de som poster her ikke engang har lov til å sette sin fot innenfor en bar. haha så irrelevant at det er morsomt Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 BAREN?!?!?! Enig med deg. Hadde man skiftet til bare OT, så hadde det for så vidt vært greit. Det er "baren" som ikke passer inn. Ikke er det barometre her, og ikke er det noen bar heller. For ikke å snakke om at 95% av de som poster her ikke engang har lov til å sette sin fot innenfor en bar. Hva har det med saken? Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 BAREN?!?!?! Enig med deg. Hadde man skiftet til bare OT, så hadde det for så vidt vært greit. Det er "baren" som ikke passer inn. Ikke er det barometre her, og ikke er det noen bar heller. For ikke å snakke om at 95% av de som poster her ikke engang har lov til å sette sin fot innenfor en bar. Hva har det med saken? "Søren, vi er ikke gamle nok til å gå på bar, la oss lage vår egen i stedet! Haha, EIIID!" Get it? Lenke til kommentar
Jan Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 Hvorfor ikke skifte baren til noe helt på trynet? OT-Samurai Baren er etter min mening heilt feil. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 Hva har det med saken? Jeg bare liker å kverulere. Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 (endret) Syns fortsatt mitt "Uspesifisert" var best Hva har det med saken? Jeg bare liker å kverulere. Du er... tilgitt! Endret 17. april 2005 av Carl M Lenke til kommentar
ADT Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 Haha! Jeg trodde at tråden min var blitt flyttet til en (for meg) ukjent del av forumet :!:, men den gang ei, "OT-baren" er jo mye bedre enn "søppel", litt trivelig faktisk. Sitter her hjemme og ber høyttaleren sende over sjokomelken . Men det er jo meg i et nøtteskall da . Lenke til kommentar
b0berg Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 Nei...... Likte ikke helt det der, greit nok at det er nøytralt, men synes det alternativet som flest folk ville ha, skulle ha blitt valgt. OT-baren..... *tyggepå*............ *spytteutigjen* Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 Hvorfor ikke skifte baren til noe helt på trynet? OT-Samurai Baren er etter min mening heilt feil. OT-øyekatarr OT-fiskegrateng OT-pannekakemiks OT-innvandringspolitikk Velg og vrak. Lenke til kommentar
svamp Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 Jeg syns bar er et negativt ladd ord Men er kanskje ikke verre enn å aldri se på eller nevne navnet på kategorien. Kanskje jeg fra nå av skal begynne å si "kategorien-vi-ikke-sier-navnet-på" Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 syns ikke det høres såå bra ut, veit ikke helt hvorfor... men det er jo bedre enn søppel i hvertfall.. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 18. april 2005 Del Skrevet 18. april 2005 Liker ikke det helt eg. Jaja what the hell..... Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 18. april 2005 Del Skrevet 18. april 2005 Helt enig med desertglow. Er det samme hva det heter! det spiller virkelig ingen rolle. Navnet er bra nok. Og er som sagt nøytralt! Synes alle kan slutte å mase om dette nå da det er endret og høyst sannsynlig ikke vil bli endret tilbake. hvis det ikke spiller noe rolle hva det heter, så kunne det fortsett å hete søppel Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 18. april 2005 Del Skrevet 18. april 2005 Det nytter ikke å klage uansett. Mitt inntrykk er at forumstyret bryr seg meget lite om meningen til brukerne. Og dette bare beviser det. Lenke til kommentar
T.F.T Skrevet 18. april 2005 Del Skrevet 18. april 2005 Søppel eide jo. Egentlig ikke. Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 18. april 2005 Del Skrevet 18. april 2005 Jaja... Ikke akkurat det mest oppfinnsomme navnet i historien. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå