Andreasfe Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 Herregud! slutt å sipp så mye a.. Det er da bare snakk om et navn på en jævla forumkategori. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 Herregud! Slutt å hiss deg opp. Og ikke bruke sånne stygge ord, det finnes smårips på forumet. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 Herregud! slutt å sipp så mye a.. Det er da bare snakk om et navn på en jævla forumkategori. Det er det ikke! For mange av oss er dette en stor del av livet vårt! Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 Herregud! slutt å sipp så mye a.. Det er da bare snakk om et navn på en jævla forumkategori. *whining fiftysix times more* Lenke til kommentar
DesertGlow Skrevet 17. april 2005 Forfatter Del Skrevet 17. april 2005 Spørsmålet er selvfølgelig hvorfor det i det hele tatt kom en vote. Alt moddene gjør for å terge oss. Ja, det er klart, dette er bare for å terge Vi har brukt innspill og idéer fra både idémyldringen og avstemmingen når vi har utformet både navn og beskrivelse. Bemerk at vi aldri på noe tidspunkt har lagt skjul på at resultatet i den voten som ble satt opp ikke kom til å diktere resultatet. Det er uansett slik at samme hva vi hadde valgt ville folk klaget masse, og ment at dette var tåplig. Slik som det er nå har man funnet et relativt greit kompromiss. "Alt om ingenting" stemmer ikke angående innholdet her, og jeg kunne tenkt meg alle tilbakemedlingene som hadde kommet hvis man hadde satt "Generelt pisspreik" eller "Mentalsykehuset" eller noe slik som navn. Det finnes hundrevis av mennesker som henger her, og alle vil nødvendigvis ikke kunne bli fornøyd. Noen sier nå at dette er mye bedre enn "søppel", mens andre mener at "søppel" må tilbake. Dette må man bare forholde seg til. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 Det finnes hundrevis av mennesker som henger her, og alle vil nødvendigvis ikke kunne bli fornøyd. Noen sier nå at dette er mye bedre enn "søppel", mens andre mener at "søppel" må tilbake. Dette må man bare forholde seg til. Nettopp derfor burde det blitt avholdt en avstemning med de alternativene som forumstyret synes var greie. Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 hva med å bare godta at det ble slik? Lenke til kommentar
DesertGlow Skrevet 17. april 2005 Forfatter Del Skrevet 17. april 2005 Det finnes hundrevis av mennesker som henger her, og alle vil nødvendigvis ikke kunne bli fornøyd. Noen sier nå at dette er mye bedre enn "søppel", mens andre mener at "søppel" må tilbake. Dette må man bare forholde seg til. Nettopp derfor burde det blitt avholdt en avstemning med de alternativene som forumstyret synes var greie. Må nok si meg uenig. Alternativene som er veldig godt likt blant noen, kan være fullstendig forhatt av andre. Derfor bør man velge et navn så er så nøytralt og akseptabelt som mulig. Sier ikke at dette er det ideelle navnet, men jeg tror det er svært fornuftig. Forøvrig: Dette er snakk om navn på et kategori, ikke regelendringer, holdningsendringer e.l., og er neppe noe som det er noe poeng å kaste bort mer tid på. Lenke til kommentar
TSP Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 Ja, uantsett syns jeg dette navnet er langt bedre enn "søppel" . Lenke til kommentar
NorwegianZealot Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 ot-baren er det mest latterlige jeg har hørt! søppel gjenspeilet hva denne kategorien stod for. Lenke til kommentar
Bogan Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 Helt enig med desertglow. Er det samme hva det heter! det spiller virkelig ingen rolle. Navnet er bra nok. Og er som sagt nøytralt! Synes alle kan slutte å mase om dette nå da det er endret og høyst sannsynlig ikke vil bli endret tilbake. Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 Hva var det som skulle bli oppnådd med nytt navn anyway? Lenke til kommentar
Mato Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 vill si at kategorien blir helt lik annet nå , ikke det at navnet bryr meg så mye , bare at her har "treskelen" for hva som kunne diskuteres/postes lavere en i annet , nå føles det som om kategorien er blitt mer seriøs , noe som kanske er meningen ? Lenke til kommentar
NorwegianZealot Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 vill si at kategorien blir helt lik annet nå , ikke det at navnet bryr meg så mye , bare at her har "treskelen" for hva som kunne diskuteres/postes lavere en i annet , nå føles det som om kategorien er blitt mer seriøs , noe som kanske er meningen ? dette stedet vil aldri bli seriøst så lenge jeg er her Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 ot-baren er det mest latterlige jeg har hørt!søppel gjenspeilet hva denne kategorien stod for. det var det den ikke gjorde. Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 hva med å bare godta at det ble slik? Lenke til kommentar
NorwegianZealot Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 ot-baren er det mest latterlige jeg har hørt!søppel gjenspeilet hva denne kategorien stod for. det var det den ikke gjorde. da kunne man kalt den "altfor mye moro" Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 Hva var det som skulle bli oppnådd med nytt navn anyway? Godt poeng! Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 BAREN?!?!?! Enig med deg. Hadde man skiftet til bare OT, så hadde det for så vidt vært greit. Det er "baren" som ikke passer inn. Ikke er det barometre her, og ikke er det noen bar heller. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå