DesertGlow Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 Som annonsert har nå kategorien "Søppel" fått nytt navn fordi hverken navnet eller beskrivelsen stod til hva som var det ønskede innholdet. Vi har sett på avstemminger, men først og fremst fulgt med på hva som har vært diskusjonene rundt disse, og har nå omdøpt denne til "OT-baren" med en passende beskrivelse. Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 Vel, jeg likte det ikke, skulle tatt noe med mer humor i seg Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 For å være ærlig liker jeg ikke dette navnet i det hele tatt, og den vant jo på ingen måte avstemningen. Men, det er langt bedre enn "Søppel". Lenke til kommentar
DesertGlow Skrevet 17. april 2005 Forfatter Del Skrevet 17. april 2005 For å være ærlig liker jeg ikke dette navnet i det hele tatt, og den vant jo på ingen måte avstemningen. Men, det er langt bedre enn "Søppel". Ingen som har sagt at vinneren av avstemmingen kom til å bli valgt. Ting som GPP og annet tull ble ekskludert umiddelbart, og ting som Rorbua hadde mer motstand enn oppslutning. Forstod det slik at mange ønsket å stemme OT-baren, men heller stemte no annet når alternativet i pollen var "baren". Det vil aldri være slik at alle er fornøyde, det må man bare ha med seg, men jeg tror dette er en av de bedre kompromissene man kan komme opp med Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 Dette er en tragisk dag...... Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 Jeg regner vel med at jeg kan venne meg til navnet. Men jeg synes egentlig at det burde lages en ny poll med de alternativene som dere i forumstyret likte, og dermed ekskludere ting som "GPP" og "Rorbua". Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 "OT-baren?! Blæh!" Whine, whine, whine... I like it. Lenke til kommentar
IkkjeOleJørgen Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 Mye mye bedre enn søppel Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 Er da frakt navn det. Funker fett. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 Ok, her er tilbudet mitt: OT-Cheers. Eh, eh? Pretty good, huh? Lenke til kommentar
robB Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 Jeg er helt fornøyd med dette navnet jeg. Lenke til kommentar
Jan Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 Trodde jeg hadde kommet feil jeg. Lenke til kommentar
TSP Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 (endret) Er ikke fornøyd med det nye navnet faktisk, selv eksluderte jeg selv også Rorbua og GPP med en gang og diverse andre... Jeg syns at "Alt om ingenting kunne vært bedre". edit: Navnet er bra, men ikke det beste ... Endret 17. april 2005 av The Strategy-player Lenke til kommentar
Vo0do0 Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 Begynnte å lure litt. Hadde ikke peiling på hvor jeg hadde rotet meg inn. Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 Savner "Søppel" litt, men jeg klarer vel og bli vandt til det nye navnet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå