B4stian Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 (endret) Hei, i dag når jeg startet opp maskinen ville den ikke jobbe og den slo seg av gang etter gang, men til slutt fant jeg en ressurs som brukte 50% av prosessoren, den heter riktignok gcas.exe (+ noe til...) som er det samme som Microsoft sitt AntiSpyware program heter. Jeg har slettet det, men den var der fortsatt. Men jeg lot heldigivis den ressursen bruke en "fake" cpu så den ikke fikk jobbet (CPU 0). NÅ har jeg fjernet den og maskinen har kjørt som valig i en halvtime. Var eller er dette et virus? Har søkt igjennom med Norton AntiVirus nå og fant ingenting. Hvordan kan jeg evt. beskytte meg bedre mot de "djevlene"? EDIT: Kanskje det ikke er virus allikevel, fordi det er når jeg prøver å kople til enhetene til Logitech DiNovo dataen klikker, flere som har samme problem? Endret 17. april 2005 av datating Lenke til kommentar
miCro Skrevet 18. april 2005 Del Skrevet 18. april 2005 Jeg søkte etter gcas.exe på processlibrary.com, men jeg fant ingenting. Litt merkelig, da nettstedet har en ganske omfattende liste over alsken prosesser. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 18. april 2005 Forfatter Del Skrevet 18. april 2005 Jeg søkte etter gcas.exe på processlibrary.com, men jeg fant ingenting. Litt merkelig, da nettstedet har en ganske omfattende liste over alsken prosesser. Kan hende det kun var Microsoft sitt program som jobbet da, siden jeg tror at det likegodt kan være software'n til Logitech som forårsaket det. Men nå er problemet løst, etter en reinnstalasjon av softwaren funker alt utmerket (ennå... ) Lenke til kommentar
Gronz Skrevet 18. april 2005 Del Skrevet 18. april 2005 GCAS.EXE: There is a file called GCAS.EXE that gives you CAS interface support for GammaFax boards. GCAS.EXE is not officially supported by GammaLink. It also has a couple of problems. The first one is that there is only one official version (1.0), but I have found three different EXE files. Microsoft call one of these 1.02, but I'm not sure which one. The other problem is that GammaFax boards don't support DCX files, which many applications use. You need to use PCX files instead, which are supported by both GCAS and other CAS implementations. http://www.newsville.com/cgi-bin/getfaq?fi...x-faq/GammaLink Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå