Master Casemod Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 jeg har lurt på det om hvilke prosesser som børr kjøres? hva er svchost? er det noe som ikke børr være der? http://img200.echo.cx/my.php?image=bilde1ke.jpg det er alle prosessene som kjøres. Lenke til kommentar
Jimstar Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 hei. syntes ikke det ser ut som alt er i skjønneste orden der svchost er bare drivere eller noe lignende. Jeg var også redd for den for en god stund siden, men når jeg tok end prosess ble lyden borte :!: James Lenke til kommentar
Moltrez Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 Sjekk hvilke prosesser som er hva her Lenke til kommentar
Master Casemod Skrevet 17. april 2005 Forfatter Del Skrevet 17. april 2005 men hva er svchost? det står at det er et virus lasta ned RegistryFix, 300 feil var det på pcen Lenke til kommentar
Moltrez Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 svchost.exe is a system process belonging to the Microsoft Windows Operating System which handles processes executed from DLLs. This program is important for the stable and secure running of your computer and should not be terminated. Note: svchost.exe is a process which is registered as the W32.Welchia.Worm. It takes advantage of the Windows LSASS vulnerability, which creates a buffer overflow and instigates your computer to shut down. To see more information about this vulnerability please look at the following Microsoft bulletin: http://www.microsoft.com/technet/security/...n/ms04-011.mspx This is a registered security risk and should be removed immediately. Selv har jeg 3 svchost's som kjører på pc'en. Er ikke uvanlig det. Tror det har noe med WAN/LAN og gjøre. Er ikke sikkert dog. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå