vstr Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 (endret) en eg kjenner sier at det er mulig å komme seg til "gta 3 verden med å flygfe ut i havet mit øst, men eg mener bare det er mulig i oppdraget... har ikke fått testet det ut, men er det noen som vet noe? fra SA seff. Endret 17. april 2005 av vegis Lenke til kommentar
Bromlexl Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 Det er ikke tilfellet. Du flyr til Marks Bistro i et oppdrag. Men du flyr inn i en ring og forlater mappet i en cut scene. Så i vanlig spill så går det ikke an. Lenke til kommentar
Currybomb Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 Noen som har fått det til, sett scrennshot fra en utenlandsk forum. Lenke til kommentar
vstr Skrevet 17. april 2005 Forfatter Del Skrevet 17. april 2005 Noen som har fått det til, sett scrennshot fra en utenlandsk forum. hadde vert stili... Men han eg har hørt det fra sa at det var mulig å reise sørover til "syden" og lusus ferie steder... det tror eg faktisk ikke på. Lenke til kommentar
Currybomb Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 Noen som har fått det til, sett scrennshot fra en utenlandsk forum. hadde vert stili... Men han eg har hørt det fra sa at det var mulig å reise sørover til "syden" og lusus ferie steder... det tror eg faktisk ikke på. Uhm. Lenke til kommentar
Bromlexl Skrevet 18. april 2005 Del Skrevet 18. april 2005 Noen som har fått det til, sett scrennshot fra en utenlandsk forum. Photoshop min venn. Photoshop. det er ikke så veldig vanskelig å klippe å lime inn CJ og andre SA elementer i et shot fra 3ern Lenke til kommentar
Currybomb Skrevet 18. april 2005 Del Skrevet 18. april 2005 Det er ikke tilfellet. Du flyr til Marks Bistro i et oppdrag. Men du flyr inn i en ring og forlater mappet i en cut scene. Så i vanlig spill så går det ikke an. Var det jeg mente. Lenke til kommentar
royale Skrevet 19. april 2005 Del Skrevet 19. april 2005 (endret) Det går ann... Endret 19. april 2005 av ewok Lenke til kommentar
vstr Skrevet 19. april 2005 Forfatter Del Skrevet 19. april 2005 Det går ann... har du en litt mer spesifisert link enn det? Lenke til kommentar
_Chess_ Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 Man flyr til Marc's Bistro på en misson i spillet, men funker ikke å reise til Liberty City uten videre, for det har jeg prøvd og søkt på nettet, og snakket om ett forum...Innse sannheten a folk's Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå