sydana Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 HEI Lurer på hvordan man redigerer en person flere ganger inn på samme bildet, for eksempel at en person går fra A-B, og at man da har For.eks 7 bilder av samme person mellom A-B? Tar man bilder med stativ da eller, og legger bildene oppå hverandre? Lenke til kommentar
Jove Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 Noe slikt? Dette gjorde jeg ved å ha kameraet på stativ og ta flere bilder. La bildene over hverandre i layers, og visket bort her og der for å få frem personene. Er bare 2 personer egentlig, på bildet. Gjorde dette som en test, i full fart, så det er ikke heeelt bra.. Men gøy:D Lenke til kommentar
sydana Skrevet 17. april 2005 Forfatter Del Skrevet 17. april 2005 hei:) Takk for svar:) Kunne du forklart litt nærmere steg for steg hvordan du gjør det? Er litt blank på det her med redigering enda, så det er ikke så lett:) På menyen layers har jeg flere layers muligheter å velge mellom, vilken av de skal brukes? Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 Skal du ta en person som er i et bilde og legge inn mange kopier av han, eller skal du ha personen fra flere bilder? Forstår som at du skal ha fra flere bilder. Siden personen skal flytte seg? Da må du klippe ut personen fra hvert av bildene. vet du hvordan du gjør det? Når du har gjort det limer du vedkommende inn i hovedbildet og plasserer han der han skal være. Hvis du har kamera på stativ og har det på samme plassen under alle bildene blir det lettere å klippe, for da kan du klippe grovere.(det skjønte du vel ikke?) Lenke til kommentar
sydana Skrevet 23. april 2005 Forfatter Del Skrevet 23. april 2005 heey:) Tror jeg skjønte det, for jeg fikk det til:) Takker for behjelpelig svar:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå