ways Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 (endret) nautilus kræsjer nå og da. plagsomt i lengden. dessuten roter den det til når jeg bruker den i fluxbox (bruker gnome til vanlig). finns det noen gode alternativer? utenom konqueror. edit: og utenom mc. vil ha det grafisk. Endret 17. april 2005 av ways Lenke til kommentar
slime mold Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 gentoo, eller krusader hvis du liker KDE. Lenke til kommentar
objorkum Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 nautilus kræsjer nå og da. plagsomt i lengden. dessuten roter den det til når jeg bruker den i fluxbox (bruker gnome til vanlig). finns det noen gode alternativer? utenom konqueror. edit: og utenom mc. vil ha det grafisk. Du må hugse å bruke "nautilus --no-desktop" som kommando om du skal bruke den andre plassar enn GNOME. Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 Du må hugse å bruke "nautilus --no-desktop" som kommando om du skal bruke den andre plassar enn GNOME. Min bugger uansett hva jeg skriver. Ikke det at jeg bruker nautilus, men hvis jeg prøver å åpne den, kræsjer den, så prøver den å restarte, og da med hele desktoppen oppe. Nei, takke seg til terminalen Lenke til kommentar
ways Skrevet 25. april 2005 Forfatter Del Skrevet 25. april 2005 rox kan ikke lese smb og har ikke addressbar (som jeg kunne finne hvertfall) xffm oppfører seg litt merkelig evidence har en haug med dependencies, prøver den kanskje senere gentoo er vel en distro krusader var litt for KDE for meg, men skal teste den ut bash, mozilla har ikke preview men takk for hjelpen.. Lenke til kommentar
LessThanJake Skrevet 25. april 2005 Del Skrevet 25. april 2005 (endret) gentoo er også en filbehandler Endret 25. april 2005 av LessThanJake Lenke til kommentar
einarjh Skrevet 25. april 2005 Del Skrevet 25. april 2005 Filbehandleren Gentoo kom før distroen Gentoo. De to har ingenting med hverandre å gjøre. Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 25. april 2005 Del Skrevet 25. april 2005 bash har ikke preview Jo [pop@filadelfia ~]$ file skjermskudd_1.png skjermskudd_1.png: PNG image data, 1024 x 768, 16-bit/color RGB, non-interlace Trenger du mer? Lenke til kommentar
ways Skrevet 25. april 2005 Forfatter Del Skrevet 25. april 2005 bash har ikke preview Jo [pop@filadelfia ~]$ file skjermskudd_1.png skjermskudd_1.png: PNG image data, 1024 x 768, 16-bit/color RGB, non-interlace Trenger du mer? Lenke til kommentar
GNUfan Skrevet 26. april 2005 Del Skrevet 26. april 2005 Skal man få ting gjort er ingenting mer effektivt enn bash Lenke til kommentar
olear Skrevet 26. april 2005 Del Skrevet 26. april 2005 Det finnes ikke alternativer som er like bra som Nautilus og Konqueror, men hvis du er villig til å ofre noen funksjoner så finnes det veldig gode alternativer. Det beste GUI alternativ er ROX. Den har det meste, men ikke støtte for VFS. MC er også veldig bra, med muligheter til å tweake til det uendelige (MC har også støtte for GUI, krever GTK) Personlig så liker jeg best BASH Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå